Gå til innhold

Noen her som nylig har skaffet seg iphone 3G?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal akkurat kople den til mac'en for å laste ed itunes, slik det står i manalen.

Men da piper telefonen og det kommer op at jeg skal sette inn !a valid sim card with no pin code".

Hva er det for slags sim-kort? Det fulgte ikke noe med, og det kortet jeg har tenkt å bruke er jo et vanlig sim-kort - som har pin-kode.

Jeg er vldig redd for å gjøre noe feil nå i staten, for det har jeg blitt advart veldig mot, siden man da kan få masse problemer med telefonen senere.

Er det noen her som nettopp har gjort dette og kan forklare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. hvor kjøpte du mobilen din? er den ny?

Skrevet

får du til å gjennopprette mobilen på itunes?

Skrevet

den er ny, og skal vel da ikke GJENopprettes (?).

Viker ikke som om den vil gå videre med det den skal etter at jeg har koplet elefonen til mac'en, fordi det ikk er sim-kort i den.Og jeg tør ikke sette i det kortet som skal være i, fordi det jo har pin-kode.

Skrevet

oki men på tlf står det sim kort not valid når du ikke har sim kortet oppi? eller har du satt inn simkort? skjer ingenting å gjennoprette, det kan hende det funker. hvilke verson er det?3.1?

Skrevet

Du må jo uansett putte i simkortet ditt og slå inn din egen kode før du kan gjøre noe som helst med telefonen. Etter det så fikser macen opp!! Ellers er det flere sider du kan gå inn å lese om iphonen.

Skrevet

Putt inn simkortet og tast inn pinkoden. Selv om det står uten så har ikke det noe å si.

Du trenger forøvrig ikke ha telefonen tilkoblet maskinen for å laste ned iTunes. Last det ned først og deretter koble til telefonen.

Skrevet

OK. Jeg hadde lastet ned itunes på forhånd, uten å telefonen kople til. Når den var installert koplet jeg telefonen på, og da var det om simkort uten pinkode kom opp.

Så du tror jeg kan ta sjansen på å sete inn det vanlige simkortet?

I såfall prøver jeg det.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...