Gå til innhold

insperert av annen tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som er utro.. HÅPER DERE BLIR SÅÅÅÅ FERSKA... ærsj og ærsj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!! Jeg tror jeg må bruke ordet RYSTET med dens hele og fulle mening om folk som kan gjøre slikt.

Skrevet

ja ærsj.. blir helt kvalm av det folk skriver jeg... jeg kunne aldri vært utro, og hadde jeg noen gang fått lyst på en annen mann, så hadde jeg sagt det til gubben med en gang... det samme gjelder han.

HI

Skrevet

Det er jeg helt enig i! Det er skikkelig ufint, men jeg har desverre vært utro selv. Man lærer av sine feil

Skrevet

Jeg fatter ikke at noen kan ha samvittighet til det! Og så sier de som oftest at de elsker samboern/mannen over alt, men det er jo bare tull! Om en elsker noen, så går en enkelt å greit ikke hen og gjør noe sånn! Patetisk er det, rett og slett.

Jeg og mannen min har nulltoleranse for slikt. Godt at ihvertfall jeg har en normal mann, og han sier selv at han er heldig som har meg med mine holdninger.

Skrevet

Je som skrev kl 14.10. Jeg har ALDRI vært utro, og komme rikke til å være det heller. Om jeg skulle ha SÅ behov for en annen mann så hadde jeg gjort det slutt med han jeg er sammen med nå først!!!

Skrevet

Vi er begge helt inneforstått med at utroskap er slutten for oss. Ikke tror jeg mannen min er utro, og ikke har jeg noe som helst ønske om å være utro. Vi er veldig forelska og glade i hverandre, og hadde vi ikke vært det så hadde vi nok ikke vært sammen.

Hvem ønsker vel noen de er gald i så vondt som å bli sveket på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...