Tøysetipp Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=18608002&reference=2/186/080/02_1145833604.jpg&adheading=Nydelige+Sphynx+kattunger+til+salgs&adTypeId=67&areaId=554 Herregud, det ser ut som den lider av en alvorlig sykdom:-( Fikk nesten ikke lyst på katt lenger jeg nå.
MintCondition Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 *grøss* Ligner på en krysning av flaggermus og katt.
cherry coke Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Nååå..synes den var litt søt jeg=)
Mom2Two Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Vet du hva, snuppa, da jeg flyttet til England hadde de slike siameserkatter. Jeg tenkte at de ikke var så pene osv., de er veldig magre og med kort pels. Jeg er vant til store skogkatter med masse pels. Det er de mest kjælne og nydelige kattene jeg noensinne har vært borti. Trodde aldri jeg skulle komme til å like dem. Elsket dem fra dag 1. De var så gode og snille og ute etter kos hele tiden. De luktet nyvaskede laken som hadde hengt ute (skjønner du hva jeg mener?). Dette var innekatter som kun lekte i hagen. Det var to stykker. De var utrolig skjønne. Så vet du hva, jeg tror jeg kunne blitt glad i den lille gremelinsen der også, jeg;o)
Gjest Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Neeej, de der er søte <3 De er så stygge at de blir søt rett & slett
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Syns de var litt søte. De har helt sikkert masse personlighet i den nakne kroppen! ;o)
Tøysetipp Skrevet 17. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2009 Synes de potene så litt freaka ut også. Det var så at skvatt og trodde den var utsatt for noe, helt til jeg så overskriften. Nydelige sphynx kattunger. Siamesiske katter har jeg sett tidligere. De var for meg to pripne husdyr som spankulerte rundt sofakanten. Nå er jeg fordømmende:-( De har helt sikkert personlighet og godt at noen synes de er vakre. Det var liksom som å se på et dyr med røntgensyn altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå