fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 eg har sjølv fem barn, men synest det er litt trist at eg ikkje skal ha fler
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Nei jeg har bare to, men jeg vet at oktaviastar har 8. Hun er mest på skravlesiden hvis jeg ikke tar helt feil:-)) Jeg synes 5 er mange, og det er flere her inne med mange barn:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Har 3 barn selv og er evig takknemlig for dem:) Ble reservemor for 3 tantebarn da søsteren min døde for 2 1/2 år siden, så jeg føler at jeg har nok av "unger" å følge opp:) De krever sitt når de er små, men min erfaring er at de krever mer og mer oppfølging jo eldre de blir (lekser, miljø, fritidsintr, venner, for ikke å snakke om tenårene;-). Nå har jeg store barn pluss en attpåklatt, så jeg har også fått barn i ulike aldre, sikkert derfor jeg nå er helt sikker på at jeg er ferdig med å føde barn selv. Satser på bestemor-rollen neste gang det kommer små i vår familie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå