Gå til innhold

Noen her som har tatovert eyliner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall, er dere fornøyd? Er så redd jeg skal angre.

Ei jeg kjenner gjorde dette for 8 år siden og den sitter like godt, de sa hun måtte fylle på etter 2-3 år. Synes hennes strek er altfor tykk, er skikkelig svart rundt øynene. Og hun valgt den tynneste streken de kunne anbefale.

Dette vil ikke jeg risikere så jeg vil gjerne høre om deres erfaringer også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både mote, teknikk og utstyr har nok forandret seg radikalt på 8 år.

Kunne godt tenke meg det - men samtidig er det jo ikke SÅ stor jobb å ta på litt kajal heller da..

Skulle heller ønske de fant opp noe som virkelig farget og bøyde vippene permanent - ikke bare 6 uker av gangen....

Skrevet

Jeg gjorde det i fjor, men synes streken ble i tynneste laget. Fargen blekes ganske mye. Har tenkt til å gå tilbake for påfyll når babyen har kommet. Veldig fornøyd, selv om det er sinnsykt ubehagelig å gjøre det...

Man må ligge på rygg ganske lenge, derfor er det ikke noe særlig å gjøre det sent i svangerskapet.

Jeg gjorde det i Drammen, og da fikk jeg beskjed om at de alltid lager den veldig tynn først, deretter får man se i speilet om man ønsker tykkere strek. Streken er veldig svart og markant den første uka, og man får en skorpe som gjør at den ser tykkere ut enn den er. Når skorpa faller av, blir streken tynnere.

Lykke til:)

Skrevet

Hvor mye koster dette og hvor gjøres det?

Skrevet

Jeg gjorde det på Drammensklinikken (tror det heter det..). Mange hudpleiesalonger tilbyr permanent makeup. Jeg betalte ca 2000 kr. Det pleier å koste ca 3000 kr, men jeg fikk "aprilrabatt". I Oslo vet jeg at man må betale nærmere 5000 kr noen steder...

Hvis man synes streken blir for svak, kan man komme tilbake og få gratis "refill".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...