Gå til innhold

Hvilken mascara og kajal anbefaler dere veldig!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd mange sorter men blir ikke helt fornøyd, utpå dagen blir jeg alltid svart under øynene. Og så er det så mange blyanter som kleber sånn. Hvis dere har noen dere er kjempefornøyd med blir jeg glad for å høre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mascara har jeg ingen favoritt. Driver fortsatt og prøver å finne den rette. Men anbefaler Chanell sin blyant! Smitter ikke, og sitter hele dagen. Den er vannfast, men ser ikke noe problem med det. Det er sånn blyant man skrur på så kommer "fargedelen" opp av et lite hull på toppen... Genialt! Jeg bruker den som er mørk grønn. Brukte mørk brun før, men fikk høre av en spesialist (hater det ordet...) at man da lett kan få rødskjær i øynene. Så nå er det mørk grønn (nesten sort) blyant og sort mascara.

Vet du om en mascara som ikke er vannfast, men som tåler litt rennende øyne? (begynner alltid å renne når det er kaldt i været...)

Lykke til i jakten på den perfekte sminken!

Skrevet

Jeg er fornøyd med Helena Rubinstein lash queen maskara, har prøvd det meste før jeg fant den. Men smaken er jo forskellig, ikke alle som liker store børster feks, det er det på denne.

Skrevet

jeg er enig i at chanel sin skru-penn er veldig god!!! Clinique har også en som er like god, den er supertynn, så du slipper å spisse den(også skrupenn)

mascara: dior-diorshow iconic. kjempefine adskilte vipper med både volum og lengde som sitter veldig godt men ikke er vannfast.

billigere alternativ: max factor false lash effect.

Skrevet

Signerer den! Helena Rubenstein lash queen er helt fantastisk. Ingen som kan måle seg med den, mener nå jeg :) Den smitter ikke av og finnes som vannfast om det skulle være nødvendig. Den koster litt, men bestill den på strawberrynet.com.(der er det gratis frakt)

Skrevet

Signerer den! Helena Rubenstein lash queen er helt fantastisk. Ingen som kan måle seg med den, mener nå jeg :) Den smitter ikke av og finnes som vannfast om det skulle være nødvendig. Den koster litt, men bestill den på strawberrynet.com.(der er det gratis frakt)

Skrevet

Enig med deg over!! Dior sin maskara er kjempebra! Koster litt, men holder lenge og du må ikke "jobbe" så mye med den. Opplever aldri å bli svart under øynene av den:-) Jeg bruker den som IKKE er vannfast, den sitter som bare det!

Skrevet

Jeg synes cliniqe sin er veldig god. Den som har to forskjellige børster... Har brukt den i flere år nå.

Skrevet

Kanskje litt billigere variant enn de foreslått ovenfor e..åh..ka hette den... *løpeåhente*

Maybelline sin the Colossal Vomum'expresse. Gul med lilla skrift. Enkelt å finne igjen. Hehe.. DEN syns eg e god da. Blir ikkje svart under øynene sjøl etter lange svette dager! E enkel å ta bort og faktisk....!!

Men kajal bruker eg som regel bare h&m sin. Bruker en god svart øyenskygge oppå så sitter det godt heile dagen :)

Anbefaler også da gode børster til å legge på øyenskygge med for å unngå "dryssing".

Skrevet

Hvis du går for en Chanel kajal, så skal det mye til for at du ikke blir fornøyd.. Jeg har hatt flere forskjellige, og har vært super fornøyd hver gang..

Jeg bruker Diorshow mascara og er veldig fornøyd!

Skrevet

Favorittmascara - den nye fra L'Oreal - sort Telescopic. Denne er jeg kjempefornøyd med! Den er også et billigere alternativ ifht Dior og Lancome.

Eyeliner - bruker såkalt dipliner (flytende) også denne fra L'Oreal, den er lett å ta på og sitter på hele dagen. Gullfarget beholder. Har brukt denne i mange år.

Skrevet

Det skal være en stor mascara-test på "TV 2 Hjelper deg" 20:30 i kveld. Ambefaler deg å se den :)

Skrevet

mascara: diorshow (ikke vannfast) dener overlegen i mine øyne, har prøvd maaaaange!

eyeliner: bobby brown har kommet med en kremete en som du påfører med liten pensel,mye enklere enn det høres ut som. Den er superdrøy, sitter hele dagen og lett å forme. Ellers har jeg tidligere sverget til Kanebos våtliner, spissen på tusjen er veldig bra syns jeg!

Skrevet

Estee lauder og maybelline sin gule med lilla skrift gjikk til topps på tv2 hjelper deg i tilfelle noen lurer.

Skrevet

Kjøper Maybeline, vannfast, de grønne eller rosa med sånn gummibørste. sitter som støpt. Ikke klumpete, ikke for våt, tørker fort og er like fin hele dagen. Bruker alltid vannfast maskara, så har aldri problemer med at den "renner".

Kajal, kjøper jeg bare sånn vanlig L'oreal eller HM sin av et eller annet slag, er ikke så nøye på merker.

Skrevet

Hadde samme problemet som HI, de svertet alltid av etter noen timer. Jeg har prøvd det meste av de dyre, chanell, dior osv osv. Men nå har jeg funnet en som sitter der den skal en hel dag og ikke er vannfast.

ID sin maskara! Ikke er det skrekkelig dyrt heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...