Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere klærne deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok akkurat på meg en genser. Begynte å tenke på hvor gammel den var og kom til at jeg kjøpte den for 24 år siden. Faktisk er mange av klærne mine gammle.

Vinterjakka mi er ca 10 år gammel. De "nye" buksene mine er 4 år neste måned, jeg har en truse som er under 3 år osv. Selvfølgelig er det også noen klær som ikke holder så lenge, men de fleste brukes i mange, mange år. Når jeg tenker på det så blir det rimlig tullete å kjøpe moderne klær. Det aller meste av tiden kommer de jo til å være pasee likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 4 år, eller midre.... Jeg sliter som regel ut klærne, men det er noen som er sånn veldig typisk in klær, og de slutter jeg med når det er upopulært, men det er bare noen få klær altså! Kjøper sjelden noe jeg vet jeg ikke kommer til å bruke noe særlig! Jeg bruker ikke så mye kr til klær i året.. ca 2000-2500 kr kanskje..

Skrevet

med tanke på at jeg bare vokste og vokste frem til jeg var 22, så har jeg ikke brukt klærne særlig lenge nei.. etter det ble jeg bare mindre og mindre, så da måtte jeg kaste en hel haug da og.. hehe.

Men den dagen jeg blir stabil i vekt, så skal jeg nok få brukt klær noen år!

Skrevet

Jeg bruker tingene lenge, i årevis. Ikke særlig moderne av meg jeg da. Hadde på en skjorte i går, som var 12 år. Har fremdeles ting i bruk fra før jeg møtte samboeren min, vi har vært sammen i 7 år.

For 24 år siden var jeg et barn, så har ikke så gamle ting, men tenker ikke kvitte meg med skjorta helt enda, så en vet aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...