Gå til innhold

Små-hår/babyhår. Er så LEI!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg møkk lei! Hodet mitt er fyllt av hår som er MYE kortere enn resten av håret, og det er så stygt!!!! Når jeg setter det opp i hestehale er det bare halvparten av håret som faktisk er langt nok til at det når bak til strikken.. resten er ca 20 cm og henger bare ned i panna og nakken min. Jeg bruker mye hårstrikk - kan dét være grunnen? At håret har blitt slitt av pga strikk? Hvis ikke, hva kan jeg gjøre for at det skal vokse lenger enn 20 cm? Håret mitt er helt grusomt stygt! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk strikk som det ikke er sånn metaldings på :) Det sliter ikke like mye på håret ditt

Skrevet

Ja, sånn hadde jeg det også. Mista jo sinnsykt mye hår etter fødselen. Tror jeg klipte meg litt kortere etterhvert faktisk.

Skrevet

Strikk sliter mye!

Hadde problemet med babyhår jeg også i en periode etter sykdom.

Kjøpte meg frisørshampoo som skulle gi næring til håret, hjalp utrolig mye! Merket på shampooen er Keune forresten, om du vil prøve den:)

Skrevet

14mnd siden min yngste ble født og jeg har en krans av kortere hår rundt hele hårfestet. Utrolig irriterende. Var ikke så gale med første barn som jeg kan huske. Men det vokser i alle fall, så hårspray eller gele har blitt mine venner i det siste.

Men nå som vi håper på en til så er det vel bare å smøre seg med tålmodighet i noen år til hehe... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...