NostraStoria Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jippi! Skal snart begynne med vanntrening! Gleder meg masse, men har et lite problem - hvor selger de badedrakt til gravide?? Kjempefint hvis noen kan komme med tips, kjenner at den gamle badedrakten er litt liten nå når jeg har stor mage. Vanntreningskurset varer til jeg er høygravid, så må vel ha noe å "vokse" i.
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Har kjøpt en badedrakt for gravide på lindex, men er noen år siden. Tror de har på ellos.no. Hørres gøy ut med vanntrening! Lykke til
Gjest Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Har kjøpt en på H&M, og en på Lindex. Ser ut som en livbøye i begge:)
Hurra:) Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Så at de har badedrakt for gravide på Den kule mage i Oslo, på Glassmagasinet. Selv sverger jeg til bikini i bassenget, så får magen bre seg fritt
Marius og Jonas! Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jeg bruker også bare bikini på vanntrening.....
NostraStoria Skrevet 18. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2009 Blir nok bikini etterhvert på meg også - er begrenset hvor lenge jeg kan få på en badedrakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå