Gå til innhold

Hjelp??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp funnet ut at jeg er gravid, ca 4-5 uker på vei bare... Men er så sinnsykt dårlig!!! Har hatt voldsomme smerter i magen siden i gårkveld, hodepine og sinnsykt trøtt og sliten... Er jeg iferd med å miste spiren??

Må føye til at jeg tok meg et par halvlitere forrige helg :( Visste ikke da at jeg var gravid-har dette noen sammenheng tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halvliterene har ingen sammenheng hvertfall =)

Skrevet

Nei, ølen har ikke sammenheng. Og et par halvlitere har ikke noe å si, sånn i engangstilfelle som dette.

Jeg hadde ikke slike symptom som deg da jeg mistet. Trøtt er en oftest i starten, og hodepine kan komme rett og slett av at en er ekstra trøtt:)

Hvilke magesmerter er det du har? Diaremageknip, luftsmerter eller menssmerter? Blør du, eller har du hatt litt blodtilblandet utflod?

En ting skal du ha klart for deg, og dette er VIKTIG; uansett om du skulle miste, så er det INGENTING du har gjort for at det skal skje. Sant? Dette må du ta inn over deg:)

Skrevet

Godt å høre noen si at det ikke har sammenheng med ølen.. har så innmari dårlig samvittighet!

Ingen blod eller eller tegn på blødninger. Heller ikke menssmerter- minner mer om diaresmerter, men har ikke diare altså! Det "stikker" liksom, og spesielt øverst i magen - over navlen..

HI

Skrevet

12:44 her igjen:)

Da er det nok ikke en abort på gang hos deg:)

Det høres ut som om du bare har litt mageknip:) Kanskje du holder på å bli litt syk bare?

Da jeg mistet, så hadde jeg jobbet hardt med mye fysisk tungt arbeid rett før, og la skylden på meg selv. Derfor fikk jeg denne beskjeden med legen; "det er ingenting DU har gjort for at dette skjedde. Mest sannsynlig og vanligvis så er det noe så alvorlig galt med fosteret at det ville aldri blitt et barn, når kroppen skiller det ut i en abort så tidlig".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...