3smaa Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Vi skulle ut å spise middag ut idag, men jeg tåler jo ikke lukt på resturanter Nå sitter han og er lei seg fordi jeg takket nei til invitasjonen..
oscaroni Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Uffda, føler med deg! Har det på samme måte, så jeg skjønner deg sååå godt! Jeg skal og ha i april, vi får håpe at formen snart kommer seg! Mannen skjønner det nok, etterhvert. Hvis ikke, får du forklare nøyaktig hvor ille du har det
frøkenmilla Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer med dagen Mannen din må nok være snill med deg innenfor husets 4 vegger i stede
3smaa Skrevet 17. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2009 Takk for støtte jenter Han kjønner hvor ille jeg har det, kjønner at han blir lei seg når han har planlagt noe som skulle gjøre meg glad. Nå har jeg gått lei av kvalmen
nicki82 Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer med dagen:) Du har bursdag på samme dag som samboern min:) Det å være kvalm er IKKE noe gøy..håper det bir bedre imorgen
1baby,og 1 spire Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer så masse med dagen.Forstår deg godt. Får heller prøve å kose dere hjemme.
2010 Mammaen Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Grattis med dagen : ) Dere får ha middagen til gode til kvalmen går over! Det gjør den nok en vakker dag :-) Bursdag har man en gang i året, men det er ikke en gang i året man er gravid ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå