Gå til innhold

Når er det vanlig at 2.gangsfødene kjenner liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14 uker, har enda ikke kjent noe. Men føler alle kjenner fra uke 12-13? Er ikke det veldig tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke når det er vanlig, men jeg kjente iallefall i 15 uke :) tror det er ganske normalt å ikke kjenne enda, bare ett pluss for dem som har kjent det før :):)

Skrevet

Jeg er 3.gangsfødende,jeg ble ganske nervøs,pga jeg ikke kjente noe...men nå i uke 19 er første gangen jeg har kjent liv:-)Og det var morsomt det:-) Så noen kjenner det tidlig og noen seinere,morkaken kan ligge forann,og da kjennes ikke sparkene.

Skrevet

Jeg er også 3. gangsfødende og kjenner liv senere for hvert svangerskap. Med nr 1 kjente jeg liv når jeg var 18 uker, med nr 2 20-21 uker, og nå med nr 3, så var det rundt 21-22 uker. Kanskje jeg har late barn? :)

Skrevet

Takk for svar:) er vell ganske så forskjellig fra person til person ja. Gleder meg sånn til å kjenne liv i magen igjen! Men er nok ikke mange ukene igjen:)

Skrevet

Jeg kjente liv første gang da jeg var litt over 13 uker, men det er først nå den siste uka at jeg kjenner liv daglig (uke15-16).

Skrevet

Jeg kjenner det først nå, er2. gangs i uke 20. Begynte å bli litt bekymret de siste dagene, men i dag kjente jeg det ordentlig:)

Skrevet

Hei! Jeg er 2.gangs og føler jeg kjenner nooen dunk inni magen av og til. Har kjent det en liten uke og er nå uke 13. Kan det virkelig kjennes så tidlig? Syns d står lite om dette i bøkene jeg har. Men d er jo kjempebra hvis det er liv der inne. Har ikke hørt hjertlyd og enda 6 uker til ultralyd.

Skrevet

er snart 13 uker... og har den siste uka kjent noen dunk innimellom eller bobler som sprekker... slik som med nr 1. :)

da kjente jeg vel det i uke 17.

men selvsagt kan være innbilning, men vet ikke... =)

Skrevet

Jeg er 4 gangs fødenden og kjente i uke 20 md nr 1 og med resten så har jeg kjent tidligere og tidligere.. nr 3 allerde i uke 12

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 15, men vet at det er mange 2.gangsfødende som ikke kjenner liv før i uke 18-19 også. er vel store inividuelle forsjeller på dette. :o) det blir sikkert din tur snart også :o)

Skrevet

jeg trodde kanskje jeg kjente liv i uke 12, 13, 14, 15. jeg jobbet hvert fall voldsomt med saken... Men egentlig tror jeg ikke jeg kjente det ordentlig før i uke 16. eller 17. Sist kjente jeg det i uke 17, like før jeg skulle på ultralyd. nå er jeg i 20. uke og kjenner masse liv hver dag. herlig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...