Gjest Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Flyttet til kjæresten hjemsted i sommer, jenta på 18 mnd begynte i bhg i august og jeg er fortsatt arbeidsledig. Har registrert meg hos NAV, snakket med de og abonerer på lokalavisa for å finne jobber, men ingenting er å få. De sa selv på NAV at det er lite med jobber for tiden. Bor på en veldig liten plass. Samboeren jobber 1 mnd borte og er 1 mnd hjemme, så må ha en vanlig dagjobb. Huset vaskes hver dag og har masse hjemmebakt i fryseren, hva gjør dere andre som går hjemme og hvor lenge har dere vært uten jobb?
noLadyjustME Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 heisann, jeg er også arbeidsledig og aktiv søker på diverse stilllinger, men som du sier så er det ikke mye arbeid hvis du ikke har rette kvalifikasjoner nei. Da har nok vi to veldig rene og pene hus begge to og fryseren er i ferd me å fylles as we speak! Jeg har vert registrert siden 1 juli. Skal på intervju førstkommende mandag, så krysser alt jeg har da Lillegutt er i barnehagen, så dagene er litt kjedelige, men går alltid en god tur etter å ha levert lillemann i bhg.
Gjest Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Jeg er for tiden sykemeldt og kjeder meg noe så grenseløst:( Er gravid og hadde et lite uhell med en fotball i magen (er lærer og hadde en klasse i gym). Så nå må jeg ta det lungt en tid. Ser endel film, leser bøker, trener med hunden osv. Men det begrenser seg litt hva jeg kan gjøre av aktiviteter pga. den lille i magen. Kanskje man skulle bakt en kake i dag?
Gjest Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Har fagbrev i kontor og administrasjon jeg da og har en god del erfaring. Men det er lite med ledige jobber ja.... Har søkt på en stilling som regnskapsmedarbeider da, fristen går ut i slutten av denne mnd, så vi får se:)
*tybber* Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Jeg er også arbeidsledig. Lillegutten min begynte i bhg for 2,5 uke siden, så det er ganske rart å sitte her hjemme uten at han løper rundt! =P Jeg har fagbrev i barne-og ungdomsarbeiderfaget, og det er uuuumulig å få seg jobb. På fredag var jeg på intervju hos adecco, så vi får håpe de kan skaffe litt jobb til meg, selvom jeg aller helst skulle hatt en fast stilling. Litt jobb er bedre enn ingen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå