jordbær mathilda Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Endelig etter masse frem og tilbake..ringte de fra skolen nå. Jeg har kommet inn på helsesekretær,starter på mandag!! Må nok belage meg på knallhard jobbing,for å ta igjen de andre+ lnoen ekstra fag...men jeg er kjempe klar!!!! Er så glad så glad...etter et år med sykemelding og tråkking her hjemme..er jeg snart igang med fremtiden min:))))
TøffiTrynet☠ Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Så flott! Masse lykke til med skolen, -håper du vil trives.
jordbær mathilda Skrevet 17. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2009 Tusen takk..litt skrekkblandet fryd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå