hhv Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅ må bare syte litt her. Jeg har bekkenløsning har hatt det siden tidlig i svangerskapet, og hadde det med mitt forige svangerskap. Men kan ikke huske at jeg hadde så store plager den gang, det er 6år siden. Sover toppen 2-3 timer hver natt, og når jeg skal opp m morgenen med min sønn som skal på sklen er jeg ihjeltrøtt...... Det føles som om en kniv står inn i halebeienet mitt og vrir om. Tidligere kom smertene ut på dagen, men nå er de der konstant, jeg går til fysioterapaut tre ganger i uken, ser ikke ut som det er noe særlig efekt, men tørr ikke la være å gå, om det skulle bli værre uten den behandlingen, hvis det går ann da..... Er foresten i uke 34 så har jo en stund igjen..... Det ble en del klaging fra meg i dag, men godt å få det ut da.
Sistah*G07*J09* Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Slenger meg på denne har fått konstater bekkenløsning med gangvansker, å får vondt av å sitte/ligge/stå og gå for lenge. Er slitsomt å bare hente 2åringen i barnehagen, å når vi er kommet hjæm å middagen er lagd er jeg helt tappet for energi Sover også veldig dårlig på natta, å er våken sikkert 3-4ganger pr. natt, så så mye sammenhengende søvn bliir det ikke Går også til fysio, føler det hjelper litt, men er jo helt nyttesløs resten av dagen. Fordi bekkenet mitt er helt gåen resten av dagen Er i uke 32 nå, så fortsatt 2mnd til termin, så leeeenge igjen Så en god "Bekkenklem" fra meg til deg, å ett ordentlig sukk
lavendelblomst Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Du er ikke alene.. Sliter med bekken jeg også. Får fysioterapi en gang i uken, og det hjelper ikke så mye, men fikk akupunktur for to dager siden, og hun satte også en nål på et smertestillende-punkt. Og det har faktisk hjulpet meg, men jeg har hatt god erfaring med akupunktur tidligere. (forrige gang jeg gikk gravid) Hun satte nåler som faller ut av seg selv, alt fra 1 dag til 3 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå