Gå til innhold

Au au au bekkenet mittt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ må bare syte litt her.

Jeg har bekkenløsning har hatt det siden tidlig i svangerskapet, og hadde det med mitt forige svangerskap.

Men kan ikke huske at jeg hadde så store plager den gang, det er 6år siden. Sover toppen 2-3 timer hver natt, og når jeg skal opp m morgenen med min sønn som skal på sklen er jeg ihjeltrøtt......

Det føles som om en kniv står inn i halebeienet mitt og vrir om. Tidligere kom smertene ut på dagen, men nå er de der konstant, jeg går til fysioterapaut tre ganger i uken, ser ikke ut som det er noe særlig efekt, men tørr ikke la være å gå, om det skulle bli værre uten den behandlingen, hvis det går ann da.....

Er foresten i uke 34 så har jo en stund igjen.....

Det ble en del klaging fra meg i dag, men godt å få det ut da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne :) har fått konstater bekkenløsning med gangvansker, å får vondt av å sitte/ligge/stå og gå for lenge. Er slitsomt å bare hente 2åringen i barnehagen, å når vi er kommet hjæm å middagen er lagd er jeg helt tappet for energi :(

Sover også veldig dårlig på natta, å er våken sikkert 3-4ganger pr. natt, så så mye sammenhengende søvn bliir det ikke :(

Går også til fysio, føler det hjelper litt, men er jo helt nyttesløs resten av dagen. Fordi bekkenet mitt er helt gåen resten av dagen :(

Er i uke 32 nå, så fortsatt 2mnd til termin, så leeeenge igjen :(

Så en god "Bekkenklem" fra meg til deg, å ett ordentlig sukk :D

Skrevet

Du er ikke alene.. Sliter med bekken jeg også. Får fysioterapi en gang i uken, og det hjelper ikke så mye, men fikk akupunktur for to dager siden, og hun satte også en nål på et smertestillende-punkt. Og det har faktisk hjulpet meg, men jeg har hatt god erfaring med akupunktur tidligere. (forrige gang jeg gikk gravid)

Hun satte nåler som faller ut av seg selv, alt fra 1 dag til 3 uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...