vekten:) Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg har barnehage barn på snart 2 år.Når starte med strømpebukser,lue,foret sko og andre vinter klær?Kaldt på morgenen og varmt på dagen? Og en ting til.Når ta i bruk vinter posen i vogna? Hilsen høst-forvirret mor;)
Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Jeg leverer de med tynn lue nå, men de har caps liggende på plassen. Går med joggesko/ støvler og i tynn dress, vanlige klær eller regnklær. Det er for tidlig for vinterklær her i Bergen i allefall. Vinterklær fra når det er ca 5 grader på dagtid kanskje?
3småtroll♥ Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Har en strømpis liggende i barneh til minstemann på 16mnd, men har ikke vært i bruke enda. Nå er det jo slik at det blir varmt utover dagen så da har vi på tynne bomullsvotter, tynn lur og vindjakke på morgenen. Utover dagen er det joggesko, jakke og tynn lue hvis det blåser. Min har masse tykt hår så det er bare for å ha noe over ørene... Den tynne dressen har kasnkje blitt brukt en gang i barneh, men den henger nå der. Jeg har kaldere enn 10 grader som hovedregel når vi begynner med strømpebukse. Og det er på dagen-ikke morgenen;) I går var det bare 5 grade når vi dro i barneh så da tok jeg en fleece joggebukse på minste i bilen. Skiftet til vanlig bukse i barnehagen igjen;) Gooretex-støvler og ull er kjøpt inn, men blir nok en stund til vi begynner med det ja! Bor på østlandet så her har det jo vært/ er ganske varmt enda.
Gjest Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Jeg bruker ull på barna nå jeg, det regulerer varmen fint ) Så bruker de enten regntøy eller høstdress når de er ute å leker.
Alenemamma :) Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Jeg har også en 2 åring i bhg, og jeg levere med strømpebukse(ull) så får de heller ta den av om det blir veldig varmt. Jeg synest det er ganske kaldt her nå 8 grader nå når de var ute før lunsj. Lue bruker han også Men foret sko har vi ikke tatt i bruk enda. venter til oktober:) Holder med ullsokk nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå