Gå til innhold

Hvem har termin i MAI 2010?? og hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin 1.mai og formen er vel grei. Veldig trøtt og sliten. Jeg går og sier til meg selv at jeg slipper unna kvalmen denne gangen også, men jeg vet ikke jeg. Er ikke plaget med direkte kvalme, men er mye uggen og blir veldig uvel av diverse lukter. Men kvalm? Nei, jeg tror ikke det. Merker ellers fint lite, ikke særlig murringer eller stikkinger, men SLITEN! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også være med!!

Har termin 20-24.mai, alt etter som. Er kanskje litt trøttere enn ellers, men utover det har jeg det akkurat som før :0) Kanskje også litt oppblåst og treg mage. (Føles veldig rart å dele det med massevis av fremmede folk..)

Skrevet

Jeg har termin 14 mai:) Er i grei form. Litt sliten, litt kvalm, litt halsbrann. Men til og lege med:)

Skrevet

Har jeg svart på denne allerede? Jeg har termin 17 mai, har ikke vært hos legen enda, men jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur neste uke så jeg kan få henvisning til ul. Og høre litt angående trening og potensielt begynnende bekkenløsning. GRRR.

Ellers, trøtt, tissatrengt, men ellers finfin!

Skrevet

Jeg har termin 16 mai. Har ikke merket noe kvalme denne gangen. Er bare trøtt. Sovner enten når jeg legger unger i halv åtte tiden, eller på sofan før ni... Har ikke vært i så bra form før. Håper det fortsetter!

Skrevet

Hei. Termin 18.mai (ifølge bim og legen).

Er trøtt og hormonell + at kvalmen kom igår. Haaater denna kvalmen, sist var jeg kvalm hele svangerskapet... Jaja, bare 7 1/2 mnd igjen...øhh... Tror jeg allerede nå med sikkerhet kan si at dette blir mitt andre og siste svangerskap! (men er superfornøyd med å kunne få to barn da, mange som ikke kan bli gravide i det hele tatt så...)

Skrevet

Har termin 23mai jeg, og kjenner svært lite til noen symtpomer.. Brystene er litt ømme, og det er det eneste.. Kvalmen har jeg ikke sett noe til *bank i bordet* .. Og så er jeg kanskje litt veldig trøtt om kveldene og finner senga rundt klokken 22.00 :)

En siste ting er at jeg føler at det presser ekstremt mye på nede i livmoren på kveldene.. Vet ikke hvordan det kan forklares..

Er endelig bynt på min 6.svangerskapsuke og er 5+2 i dag :)

Noen som har det likt som meg?

Skrevet

Hei, allesammen :)

Jeg må bare slenge meg med på denne tråden:)

Jeg er 4+3 idag:) Skal til legen neste fredag. Mulig det er litt vel tidlig,men vi får c :)

Angående symptomer:

Det begynte med ømme brystvorter, deretter ømme bryster, så kjente jg mensesmerter med jevne mellomrom og med ulik styrke. Dagen jg fikk positiv test, kjente jg at jg begynte å bli syk. Tett, rennende nese og jg var varm og kald om hverandre.

Nå kjenner jg bare bekkenmurringer. Tror ikke jg kommer til å erfare kvalme, siden det virker ikke som om det ligger i slekta mi, but you never know ;)

Terminen min er i slutten av mai:)

Skrevet

Jeg har termin 6. mai.

Jeg er kvalm, litt trøtt.

Forrige svangerskap var jeg veldig trøtt og ikke spesielt kvalm. Så virker bli motsatt denne gangen, hadde gjerne byttet kvalmen mot trøtthet.

Sist gang fikk jeg jente, så stemmer ikke så mye på meg at mye kvalme betyr jente.

Får se om det blir gutt denne gangen da, kanskje jeg reagerer på motsatt måte.

Skrevet

Jeg hadde termin 5 mai sist jeg var gravid, nå er jeg gravid igjen og fått termin 3 mai :P

Skrevet

Jeg har termin 28 mai og har forløpig ingen plager.. bank i bordet!!

Skrevet

er 7+4 og termin 8 mai ...denne blir garantert forandret ved ul...(mellom 30/4-10 og 8/5-10)

uffavmeg...jeg venter nr 3 og har ungått hele kvalme kjøret tidligere!

ante ikke at det kan pågå hele dagen...hvorfor kalle det morgenkvalme??

hvis jeg blir sulten, blir jeg kvalm, spiser jeg meg mett, blir jeg kvalm! så jeg spiser hver 2 time og bare litt så går det litt bedre.

jeg har hatt bekkenløsning med begge tidligere sv.skap! og kjenner det allerede nå! uffavmeg...

men jeg er ved godt mot! dette skal gå så bra :)

lykke til alle sammen...

Skrevet

Jeg har termin mellom 17 og 20 (etter nettet sine kalkulatorer) 19 mai hvis jeg regner 40 uker og 2 dager, dvs jeg får den 18, det er jeg overbevist om,....hehe.

Har faktisk vert litt småkvalm av og til i en liten uke nå, men ikke noe alvorlig. Det hjelper med litt novaluzid ;) Det er syren som gjør det tror jeg. Forrige gang var jeg ikke kvalm, men hadde utrolig mye halsbrann. Ellers har puppene økt litt i størrelse og jeg mensmurring og magen er veldig oppblåst, spesielt på kveldene.....flaut, for det skal jo ikke vise noe nå!!!! Jeg kommer ikke helt på at jeg egentlig er gravid, før jeg kjenner disse mensmurringene...hehe. Skal til syden nå og gå i bikini.....blæææ føler ikke for å vise den oppblåste magen på stranden.....hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...