Gå til innhold

Har såååå vondt i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 32 uker idag og førstegangs.I natt hadde jeg så vondt at jeg måtte ta en smertestiillende og jeg måtte på det værtse holde pusten for så vondt var det kjennes litt ut som mageknip for smerten er mest i øvre delen av magen nå.men i natt var det vondt i korsryggen og oppover ..Har også en veldig ømhetsfølelse i skambenet..Spiste restemat igår som var kylling og postetmos,men den var kankje ikke så veldig varm da jeg spiste den ,men tenke at fordi kyllingen var veeeldig godt stekst første dagen gjorde ikke noe..Kan det ha noe med det? det er vel ikke slik det kjennes ut med veer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har så vondt, så skal du ringe fastlegen med en gang syntes jeg..

Skrevet

Syns du ska ringe legen. Hadde KRAFTIGE mage smerter fra uke 25-33. Jeg fikk aldri noen forklaring på ka det va. vet at d ikke var vanlige kynnere. får det var sånn at jeg sleit med å puste når smertan var på sitt verste. Fikk bare beskje at jeg ikke hadde bæsja :P Så ble sendt hjem igjen. Så jeg gikk med de smertan som kunne vare 8-9 timer ! :S å det vet jeg ikke er nå serlig !

Skrevet

sikkert lurt å høre med legen for sikkerhetsskyld, ja.

Det med kyllingen avhenger også av hvordan det ble avkjølt etter første gang du stekte maten. Ble det stående lunkent lenge - eller lunkent og tett i en boks, gror bakteriene fort. Og hvis du så ikke varmet det ordentlig opp, så levde de kanskje fortsatt i beste velgående...

MEN det kan jo være noe så enkelt som luft, eller fordøyelse som går tregt.

Men ta kontakt med legen :-)

Skrevet

Ringte legen nå ,og han sa jeg skulle avvente og evt ringe føden hvis det ble verre..

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...