Poteto Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 å hjelpes så vondt det var å begynne igjen! syns ikkje det var så vondt når eg fikk den, men det går vell over!
Jojo x3 Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Kanskje jeg også burde motivere meg jeg også da.... Var kjempeflink lenge og fikk resultater, men nå er det lenge siden jeg har rocket:-) Det er vondt ja i begynnelsen, men det går over! Rock i vei du:-)
Poteto Skrevet 17. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2009 eg rocket kjempe mye i starten, meir enn dei anbefalte, å fikk gode resultater, så motivasjonen er enda god!
cilles Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Nå fikk jeg også lyst til å begynne igjen :-) Var flink en periode i fjor. Men husker at jeg hadde skikkelig blåmerker.. Klarer imidlertid bare å rocke en vei - får du til begge ?
Poteto Skrevet 17. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2009 eg klarer begge veier ja, men klarer mer en vei enn andre. den andre er det bare eit par runder så klarer eg ikke mer, men til å begynne med fikk eg det ikke til. så øvelse gjør mester lykke til!
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Hva type rockering bruker dere? Jeg har hørt så mye skryt om rockering, men jeg ser for meg rosa ring med glitter og kan liksom ikke helt se for meg at det skal være det helt store hehehe. Trenger man god plass for å drive med disse?
cilles Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Rosa ring med glitter er sikkert fint til sitt bruk, he-he - men kanskje ikke akkurat det som skal til for å trimme magen nei :-) Kjøpte min på denne siden http://www.sports-hoop.com/ Ganske stor ring, så du trenger litt plass på gulvet. Men det er gøy trim. Artig å gjøre noe annet innimellom. Og siden ringen er såpass tung, og med sånn "bulkete" flate innvendig så får en uttelling for å bruke den også.
Jojo x3 Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Min har ikke glitter nei, men er veldig fargerik :-). Det er vekter i den sånn at den er ganske tung, men enkel å bruke. Jeg kjøpte min her: www.sports-hoop.com/ . Ble billigere enn om jeg kjøpte den hjemme (ca halve prisen). Men jeg kjøpte den for snart to år siden så det kan være annerledes å få kjøpt den her i Norge nå, det vet kanskje noen andre. Trenger ikke så veldig god plass, men litt selvfølgelig, den er jo stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå