Nangiliama Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jordmora mi har blitt syk, og jeg skal til fastlegen i stedet i morra, fredag.. Hadde termin på mandag, og regna med at jordmor kunne strippe litt og sjekke modninga i morra... Er det slik at de fleste fastleger gjør det samme eller? Har ikke ny time hos jordmor før på onsdag, og vil så gjerne ha litt hjelp til modninga før det.. Er det mulig å få de på føden til å strippe hvis fastlegen ikke gjør det eller? - Typisk at det er helg nå... grr.. Ble akutt kjempelei av å vagge rundt her, og veldig veldig skuffa over avlyst jordmortime i morra - hormonell som jeg er og greier..
Gjest ~Gravida~ Uke 40-Lei :/ Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Samme med meg,termin i dag og jordmora er syk. Skal til legen snart,men har ikke hørt om leger som stripper. Jeg har strippet en gang før,fy flate det var vondt. (((
b77h Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 hva betyr det å bli strippet? er bare en uerfaren førstegangs fra 2.trimester....
Snabeltann Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 dette gjøres ikke av de fleste fastleger gitt.. så nå blir du nok skuffet.. jordmødre og fødselsleger gjør det. ring din fødeavdeling og hør om du kan få komme inn til røsking (jeg fikk tilbud om det)
Nangiliama Skrevet 17. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2009 Hvor lenge etter termin fikk du tilbud om det mini og maria? Jeg er jo ikke så forferdelig mange dager over, bare 4 i morra.. Men blei så inderlig skuffa over å måtte gå til fastlegen i stedet for jordmor:( Skal kanskje ringe og spørre de, men har ikke lyst hvis det blir oppfattet som "mas" hvis du skjønner..
Duddlidu Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Jeg vil bare legge til at jeg synes ikke det var vondt med stripping. Var på overtidskontroll idag, og synes det gikk helt greit. Ubehagelig, men ikke vondt. Så ikke du går å gruer unødvendig, for det er ikke sikkert det gjør vondt for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå