Gå til innhold

Trenger hjelp til å tolke en test, IGJEN! :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest testen jeg tok i dag var veldig lik den i går :/

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563735/offset/1'>http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563735/offset/1

Så vet ikke helt hva jeg skal tro? Er det bare en skyggestrek?

Men synest bare streken er bittelitt sterkere helt på sida av streken enn resten av den er, så er så usikker på om det er skyggestrek eller ikke :/

Her den jeg tok i går og på tirsdag:

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563735

Den jeg tok på tirsdag (øverste testen) ser jeg tydelig at den er negativ, ikke så mye som en skyggestrek nesten engang, men den jeg tok i går (nederste testen) synest jeg var litt sterkere, og den jeg tok i dag synest jeg var ganske lik den i går? :/

Blir helt gal av denne testingen :P

MEN, jeg har jo ikke ikm før om 5 dager da!! :P Klarer bare ikke å vente med å teste, hehe.. er mega testoman ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Jeg så bare på den tok i dag. Vanskelig å se noe syns jeg... Men var en antydning til strek der... Så kanskje:) Håper det. Lykke til!!

Skrevet

Men det er kanskje lurt å vente et par dager imellom testene? Så Hcg, i tilfelle, får steget litt...? Vet det er vanskelig:/ Ha ikm til søndag el mandag. Men føler at tr kommer, så holder meg langt unna tester! :/

Skrevet

hei:) ikke lett se så godt på slike bilder..'men! jeg synes jeg kan se noe der:)

få deg en cb digital, da er man aldri i tvil:) og kan ta den 4dager før ikm..

selvom det faktisk er litt gøy å tolke disse testene og da:D hihi

men er ikke noe mindre gøy og det plutselig lyser GRAVID mot deg i digitalen heller:)

lykke til:)

Skrevet

Er ikke dette de digitale el-testene til CB?!?

I så fall vil det alltid være en strek der.

Jeg bruker disse testene for å finne el og får alltid opp 2 streker! Kun når testen slår ut med sterkere teststrek enn kontrollstrek at testen er positiv for el.. har hørt om noen som bruker el tester som tidlige graviditetstester, men da må jo i det minste el testen være positiv. Denne så negativ ut :(

Men hvorfor tester du ikke med en vanlig graviditetstest i stedet?

Klem

Skrevet

Joda, er nok det. :P Har bestilt graviditetstester, men har ikke fått de enda, så bruker el testene jeg har til overs imens. De bruker vanligvis å være helt blendahvite med mindre jeg har el eller er gravid. Brukte disse sist jeg var gravid også. Da var de så svake som dette, og ble gradvis sterkere til nærmere jeg kom ikm. Men er sikkert bare innbilning denne gangen :P Viste litt dårlig på det bilde jeg tok i dag, er litt sterkere enn det i ''virkeligheten'' Viser litt bedre på det bilde jeg tok i går, er lik den nederste der. Men, men.. er fortsatt 5 dager til ikm, så kan vell ikke forvente allverden enda :P

Skrevet

Oki, da er det litt annerledes.

Jeg ser streken på el testen din altså, men hos meg er det som sagt alltid en strek synlig.

Håper den blir sterkere etter hvert da :) Lykke til.. har 4 dager til IKM selv og er superspent! Testet i går (med g-test) og den var blendahvit :( men men..

Skrevet

Ja, håper det :) Skulle bare ønske at tiden kunne gi LITT raskere :P Har hørt at el testene slår ut tidligere på graviditet enn graviditetstestene, men det får vell tiden vise.. ;) Må ha lykke til du også da! :)

Skrevet

Jeg må si det samme som Håpefulle K, hos meg er det alltid en ganske tydelig (tydeligere enn din strek) strek på CB EL-test....

Når jeg fikk EL var sterken supersterk...

Men for all del; er minst like mye testoman som deg...er 2 dager til IKM og har testet i mange dager allerede!!!! Stort sett negative tester om en ser bort fra et par skyggestreker.. :(

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...