Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 De er vel som Haukeland kjent for å være litt vanskelige med å gi planlagte keisersnitt hvis det ikke er medisinske grunner til det, men bortsett fra det har jeg ikke hørt noe negativt. Jeg har født mine barn der, det ene med hastesnitt. Er veldig fornøyd med både de som jobber der og avdelingen. God atmosfære og godt miljø gjør at det er fint å være der, kunne godt vært på barsel i mange flere dager der jeg Fødeavdelingen er ikke så stor, men de har både enerom, dobbeltrom og familierom i tillegg til frokostrom med tv-hjørne. Jeg har likt meg veldig godt der. De har ikke besøkstid der, bare pappaene og søsken slipper inn på avdelingen, andre besøkene må du ta imot i sofagruppene utenfor avdelingen. Fungerer veldig greit, lite mas og jag på avdelingen, så de som ikke vil ha besøk kan slappe av. Jeg veit om et par tilfeller med feilbehandling og misførnøyde pasienter, men det er vel sånt som skjer på alle sykehusets avdelinger av og til. Jeg personlig er veldig fornøyd.
3 tette gutter Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Vil berre sei meg enig med det andre svaret du fikk :-) Har hatt et hastesnitt der (setefødsel) og en vanlig fødsel, har hatt familierom begge gangene, og kunne gjerne vert der mange fleire dager. Møtte kun hyggelige folk, men har som sakt hørt om andre som har vert misfornøgd med jordmor o.l, men sånn er det vel uansett... Gleder mej til neste fødsel i november :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Takk. Er de ansatte greie der? SNille leger?? - noen fler??
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Jeg fødte der i Juli, og er storfornøyd! Alle jordmødre,barneleger og barnepleiere jeg møtte var helt supre, og kunne ikke tenke meg å føde noen annen plass neste gang !
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Jg fikk planlagt keisersnitt der pga jeg var redd for å føde. Fikk d fort innvilget av en ung kjekk mann :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå