Gå til innhold

torsdagens middagstråd;-)


h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet virkelig ikke hva jeg skal lage i dag....

men tror kanskje at det blir noe nachos greier...hmmm...kanskje det ja, kanksje..hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjah....

Har en liten gutt som har mast om pastasalat etter å ha spist dette på sfo...

Kanskje han skal få det i dag, enkelt på en hektisk dag=)

Skrevet

Spagetti og kjøttdeig med spaggetisaus her idag

Skrevet

Kyllinglår, ris og salat tenker jeg. Lenge siden sist.

Skrevet

Vi skal på familietur ut å spise i dag. Sushi, hele familien elsker sushi.

 

Men nå fikk jeg også lyst på nachos........ h@ppy da, må ikke slenge ut slike forslag.. ;))))))

Skrevet

Vi skal på familietur ut å spise i dag. Sushi, hele familien elsker sushi.

 

Men nå fikk jeg også lyst på nachos........ h@ppy da, må ikke slenge ut slike forslag.. ;))))))

Skrevet

Tror jammen meg det blir spaghetti, med kjøttdeig idag. For det fikk jeg lyst på akkurat nå.

Skrevet

Vi skal ha laks bakt i folie med vårløk, paprika og gulrot. Litt balsamicoeddik over og reker. Servert med ovnsbakte poteter og rømme. Skal ha dessert til også - blir riskrem med hjemmelaget jordbærsaus :-)

Skrevet

Vi skal ha fisk, poteter og grønnsaker.

Men jeg har mest lyst til å gå ut å spise, da slipper jeg å tenke selv på hva jeg skal lage og kan velge og vrake på en meny istedet.

 

 

Skrevet

åååå metaMORfose nå fikk jeg utrolig lyst på sushi :P men denne byen har ikke et eneste sted som virkelig kan det :(

 

åh jeg savner virkelig å kunne gå på en skikkelig sushi-resturant og kose meg.

Skrevet

Sushi er nydelig! Nå sitter jeg på jobb og venter på mann og barn for henting, og så bærer det på restaurant.

 

Vi lager også ofte sashimi hjemme, enten som kveldskos etter at barna er lagt, eller en liten forrett - ungene elsker det. Kjøper den deilige salma-laksen og skjærer i tynne skiver..sesamfrø, soyasaus, wasabi, ponzu.... nydelig!

 

Både ulike maki og nigiri kan jo lages hjemme!!! Men Sashimi er det enkleste.

 

Skrevet

Blir aldri til at jeg lager slikt hjemme, min kjære nekter å spise sushi hehe. Det og lage det bare til meg blir derfor aldri aktuelt :(

Jeg spiser det èn gang i året og det er i juleferien hehe, da er vi i "store urbane" Bergen og da blir det MINST ett møte med O store himmelske Nama Sushi :P

 

Da samles vi et par rømlinger fra byen på sladder- og minneaften og nyyyyter et aldeles nydelig måltid.....ahhhh nå fikk jeg plutselig lyst på jul hehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...