h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Vet virkelig ikke hva jeg skal lage i dag.... men tror kanskje at det blir noe nachos greier...hmmm...kanskje det ja, kanksje..hehe:)
MrsL1 Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Tjah.... Har en liten gutt som har mast om pastasalat etter å ha spist dette på sfo... Kanskje han skal få det i dag, enkelt på en hektisk dag=)
Lene~mor til tre Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Spagetti og kjøttdeig med spaggetisaus her idag
Agehya Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Kyllinglår, ris og salat tenker jeg. Lenge siden sist.
metaMORfose Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Vi skal på familietur ut å spise i dag. Sushi, hele familien elsker sushi. Men nå fikk jeg også lyst på nachos........ h@ppy da, må ikke slenge ut slike forslag.. )))))
metaMORfose Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Vi skal på familietur ut å spise i dag. Sushi, hele familien elsker sushi. Men nå fikk jeg også lyst på nachos........ h@ppy da, må ikke slenge ut slike forslag.. )))))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Tror jammen meg det blir spaghetti, med kjøttdeig idag. For det fikk jeg lyst på akkurat nå.
cilles Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Vi skal ha laks bakt i folie med vårløk, paprika og gulrot. Litt balsamicoeddik over og reker. Servert med ovnsbakte poteter og rømme. Skal ha dessert til også - blir riskrem med hjemmelaget jordbærsaus :-)
Jojo x3 Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 Vi skal ha fisk, poteter og grønnsaker. Men jeg har mest lyst til å gå ut å spise, da slipper jeg å tenke selv på hva jeg skal lage og kan velge og vrake på en meny istedet.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 17. september 2009 #11 Skrevet 17. september 2009 åååå metaMORfose nå fikk jeg utrolig lyst på sushi men denne byen har ikke et eneste sted som virkelig kan det åh jeg savner virkelig å kunne gå på en skikkelig sushi-resturant og kose meg.
metaMORfose Skrevet 17. september 2009 #12 Skrevet 17. september 2009 Sushi er nydelig! Nå sitter jeg på jobb og venter på mann og barn for henting, og så bærer det på restaurant. Vi lager også ofte sashimi hjemme, enten som kveldskos etter at barna er lagt, eller en liten forrett - ungene elsker det. Kjøper den deilige salma-laksen og skjærer i tynne skiver..sesamfrø, soyasaus, wasabi, ponzu.... nydelig! Både ulike maki og nigiri kan jo lages hjemme!!! Men Sashimi er det enkleste.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 17. september 2009 #13 Skrevet 17. september 2009 Blir aldri til at jeg lager slikt hjemme, min kjære nekter å spise sushi hehe. Det og lage det bare til meg blir derfor aldri aktuelt Jeg spiser det èn gang i året og det er i juleferien hehe, da er vi i "store urbane" Bergen og da blir det MINST ett møte med O store himmelske Nama Sushi Da samles vi et par rømlinger fra byen på sladder- og minneaften og nyyyyter et aldeles nydelig måltid.....ahhhh nå fikk jeg plutselig lyst på jul hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå