Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Her har vi på tynn body med sommer-sovepose og ei dyne over. Men i det siste har det vært så j***** kaldt at vi har måtte ha på jenta vår lue (uten knyting selvfølgelig så folk ikke klikker for det). Pluss at vi har måtte hatt en nødløsning på hendene som da er ullvangsokker vi trer over etter hun har sovnet. Tror ikke det har vært mer enn 8-9 grader i rommet. Ligger i kjeller nå for tiden så da blir det ekstra kaldt og må jo ha en liten glipe på vinduet så vi får frisk luft. Heldigvis sover jenta vår godt. Er noe anna med meg som er sjuk for tiden.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Da anbefaler jeg deg heller å la henne sove et sted der det er litt varmere, enn å kle på henne så mye klær!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Mye? Har du lest hva som står? Skal jeg legge henne i stua oppe da eller? Sånn at når hun skriker så kan jeg ikke høre hu? Smart å si.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Er det ikke mulig å få opp varmen i rommet på en eller annen måte. 16 grader burde det nok i det minste være.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Varmeovn kan jo være en ide... Hva gjør du i -20?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 er dere helt fjerne? hadde vi hatt mulighet så hadde vi hatt det. Men dette er bare for noen dager så slapp av! oh my god
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Smart å si? Du skal vel ikke uttale deg om smarte strofer eller? Hehehehehehe. Få OPP varmen!! Ikke kle henne for vinteren når hun skal sove. Jeeeeeses!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 jeg villa tatt barnet i senga mi:D
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 Da må du lære deg å skrive litt mer utfyllende hi, så folk forstår deg! "Hva har dere på barna om natta" Du nevner ingenting om at dette er kun for noen dager. Det høres ut som du gjør dette til vanlig og det er ikke normalt.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #11 Skrevet 17. september 2009 Leste du innlegget anonym 09:53? Det står at vi bor i kjeller NÅ FOR TIDEN. og hadde det vært -20 så hadde jeg ordnet noe anna. Skjønner ikke hva folk tar sånn på vei for? Jenta mi sover godt hun. Så lenge hun ikke blir kald på ørene eller hendene. En tynn body og en sommerpose er ikke akkurat varmt så en tynn sommerdyne over går helt fint. Slapp av nå folkens. Dere har mistet hele poenget med innlegget som er : Hva har dere på om natta?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #12 Skrevet 17. september 2009 Det står faktisk "nå for tiden". Står ikke noe om hvor lenge vi skal bo i en kjeller. Som nemlig bare har vært et par dager. Siden folk klikker så innmari så skal jeg ta med absolutt alle detaljer neste gang.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #13 Skrevet 17. september 2009 ja, for jeeeeses er jo et ord?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #15 Skrevet 17. september 2009 Ikke votter og lue ihvertfall. Og hvordan kan jeg vite hva om nå for tiden varer helt til januar? Tror nok jeg hadde ordna "noe anna" rimelig kjapt hadde jeg måtte kle på votter og lue... Det hadde ikke skjedd for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #17 Skrevet 17. september 2009 har der vært meg så skulle jeg bo i en kjeller med en baby så hadde jeg kjøpt ovn ,hadde jeg vist at vi skulle ligge der i mer enn en natt!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå