Gå til innhold

98 dager igjen.....

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

til juleaften...... :o)

sorry blond.....bare måtte....hehe:p

Men jeg er ikke stresset.... har ikke en gang begynt å tenke på det....:)

Hva med dere....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe må le, tenker ikke mye på det men jeg begynte å kjøpe gaver for 2 mnd siden. Jeg samler opp litt her og litt der, man må nødt til det når man har 9 barn å kjøpe til ;) 2 av dem er mine og de 7 andre er tantebarn, 3 av tantebarna har også burdag i november. Så må jeg jo kjøpe gaver til besteforeldre osv.. Men jeg stresser ikke med det, jeg begynner jo ikke å pakke det inn før i desember ;)

Skrevet

Må innrømme at jeg har ikke tenkt på det på den måten :-)

Eneste at vi faktisk diskuterte litt i sted hvor vi skal være i julen. Jeg jobber ofte i jula, men i år har jeg fått ferie. Jeg vil helst dra til mamma når jeg kan, vi har vært der de siste julene, bortsett fra for 2 år siden da svigermor var her. Nå lurer vi faktisk på å dra til farfar i utlandet. Må bare la ideen synke litt først. Mamma er alene, mens de andre er så mange..

Gavene har jeg ikke begynt å stresse med enda. Men det kommer nok - i slutten av november.

Skrevet

Jippi, gleder meg til jul : ))))))

Har ikke kjøpt noen gaver ennå, men har tenkt litt påhva jeg skal gi til noen...Og så har jeg bestilt noe da, som må lages, å en kan nesten si at jeg har kjøpt....

JUL ER GØØØØØØØØYYYYYYY !

hihi, fnise fnise....

Skrevet

hehehe

Bra du holder oss oppdatert H@ppy!

Selv tenker jeg ikke mye på det, både gruer meg og gleder meg... første julen til minstejentet hvor hun kan være litt "med" i fjord var hun bare 3 mndr. DET gleder jeg meg til=)

Gruer meg masse og, fordi Prinsen skal være hos pappaen sin, Julen er definetivt best MED ungene!

Gleder meg til å begynne med julepynt og baking med han i desember da! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...