h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 til juleaften...... ) sorry blond.....bare måtte....hehe:p Men jeg er ikke stresset.... har ikke en gang begynt å tenke på det.... Hva med dere....?
Lene~mor til tre Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 hehe må le, tenker ikke mye på det men jeg begynte å kjøpe gaver for 2 mnd siden. Jeg samler opp litt her og litt der, man må nødt til det når man har 9 barn å kjøpe til 2 av dem er mine og de 7 andre er tantebarn, 3 av tantebarna har også burdag i november. Så må jeg jo kjøpe gaver til besteforeldre osv.. Men jeg stresser ikke med det, jeg begynner jo ikke å pakke det inn før i desember
cilles Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Må innrømme at jeg har ikke tenkt på det på den måten :-) Eneste at vi faktisk diskuterte litt i sted hvor vi skal være i julen. Jeg jobber ofte i jula, men i år har jeg fått ferie. Jeg vil helst dra til mamma når jeg kan, vi har vært der de siste julene, bortsett fra for 2 år siden da svigermor var her. Nå lurer vi faktisk på å dra til farfar i utlandet. Må bare la ideen synke litt først. Mamma er alene, mens de andre er så mange.. Gavene har jeg ikke begynt å stresse med enda. Men det kommer nok - i slutten av november.
Kulå Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Jippi, gleder meg til jul : )))))) Har ikke kjøpt noen gaver ennå, men har tenkt litt påhva jeg skal gi til noen...Og så har jeg bestilt noe da, som må lages, å en kan nesten si at jeg har kjøpt.... JUL ER GØØØØØØØØYYYYYYY ! hihi, fnise fnise....
MrsL1 Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 hehehe Bra du holder oss oppdatert H@ppy! Selv tenker jeg ikke mye på det, både gruer meg og gleder meg... første julen til minstejentet hvor hun kan være litt "med" i fjord var hun bare 3 mndr. DET gleder jeg meg til=) Gruer meg masse og, fordi Prinsen skal være hos pappaen sin, Julen er definetivt best MED ungene! Gleder meg til å begynne med julepynt og baking med han i desember da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå