Gå til innhold

Torsdagens gjøremål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har FRI i dag :o) (egentlig bra, siden jeg forstuet foten min på gårdagens fotballtrening)

Så nå straks, skal jeg i vei å ta sol:)

Så skal jeg bake en kake til min nevøs 17 års dag:)

Så skal jeg se 2 fotballkamper, som barna skal spille, eller...hmm...det blir vist bare 1 fotballkamp, siden de skal spille mot hverandre i dag :))

Så skal vi på bursdagsselskap....:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fri i dag, det skal utnyttes til fulle!

Akkurat nå er jeg hjemme med en litt småpjusk revunge med snørr i snuta og fyrer på peisen, men etterpå skal jeg:

Innom IKEA og titte(er vel ikke helt umulig at jeg handler bittelitt...).

Kjøpe stoff til sofaputer.

Klippe meg(hos en frisør for en gangs skyld... c",)).

På hurperace med gamle skolevenninner.

Skrevet

"hurperace"?? hehe..hva er det?

Hadde også planer om å handle i dag....men så var det den foten da :(

Skrevet

Her er det ikke lenge før vi tar turen til sverige å handler for mamma! Ikke helt planlagt, hun ringte i går kveld og sa hun ikke rakk selv.

Når vi kommer hjem skal vi, om tiden strekker til: Gå igjennom minste jenta sitt tøy, en venninde med en jente i magen kommer til helgen, og skal derfor ta med seg det vi ikke skal ha, Så skal mannen få sette opp den nye sengen vi kjøpte i går.

DA regner jeg med dagen har flydd avgårde=)

Skrevet

Hurperace er det samme som "syklubb", eller bare jentetreff om du vil! ;-)

Skrevet

lite å gjøre i dag. var oppe halv 6 pga syk jente, var ferdig med helgehandel kl halv 9 i dag morges, to maskiner med kler er unnagjort. å no hviler snuppa, så får ta en hvil eg og da. så er det middagslaging etterpå :)

Skrevet

Jeg har akkurat vært på loftet og hentet ned: tynne luer, vanter, strømpebukser/stilongser og litt tykkere jakker.

Kaldt her nå, var 5 grader nå på morgenen og vi frøs på hendene når vi gikk til skolen idag. Så da er det vel på tide å ha noen varmere klær.

Fikk en hel pose med epler igår, så jeg tenkte jeg skulle lage 2 eplekaker i langpanne og putte i frysern.

Ungene er ikke ferdig på skolen før kl 2 idag så da er dem ikke hjemme før rundt 02.45 og så må dem gjøre lekser.

Så må vi lage middag ,vi skal ha spagetti med kjøttdeig og spaggetisaus idag.

Etter det blir det vel å rydde opp og slappe av og se litt på tv, det er vel det vi rekker idag.

Skrevet

Å, jeg skulle også ha begynt å ordne til med varmere klær. I klesskapet til både sønnen min og meg er det fortsatt sommerklær som gjelder.. Selvfølgelig går ikke han i T-skjorte og shorts, da men. Syns alltid den kulda kommer litt sånn bardust på meg :-)

Eplekake hørtes kjempegodt ut. Skulle ønske vi hadde stor fryser. Har bare sånn kombiskap vi, med 3 skuffer fryser, og da er det ikke plass til all verden. Hadde riskrem til dessert i dag, med hjemmelaget jordbærsaus. Det var faktisk kjempegodt.

Her har jeg vært ute og trimmet etter at jeg leverte i barnehagen, hjem igjen og syklet på trimsykkelen. Handla, og vasket leiligheten, før det var middagslaging.

Skal straks begynne på kveldsstell og legging, og så har jeg og sambo planer om en rolig tv-kveld. Tenkte å se på Hellstrøm rydder opp, syns det er så artig.

Ha en fin kveld alle sammen :-)

Skrevet

Dette har vært en effektiv og kjekk dag for meg =)

Sto opp litt over 7.30, leverte barna i bhg. Gikk hjem, slappet av med frokost og litt data =)

Slappet litt mere av før jeg trimmet på sykkelen, og så måtte jeg bare slappe litt mer av hehe =)

Men så satt jeg på bra musikk og satt i gang med arbeidet. Jeg har tørka støv, rydda skikkelig, støvsugt, vaska klær, vaska badet, laget mat og dessert til gjestene.

Skifta på senga til lillebror, vært i banken og på butikken.

Henta barna, spiste middag og de så film mens jeg fortsatte og forberede til ikveld. Så ble barna henta av faren og jeg skifta. Gjestene kom og vi hadde det så koselig!! =)

God mat og kjekke folk =)

Imorgen skal jeg sove lenge =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...