Prinsesse Brødhue Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Når jeg var liten så var jeg i bursdag en gang. Mamman til bursdagbarnet hadde en godtehistorie. Det kunne feks være " de gikk en tur til frognerparken og så på monolitten." så kastet hun en monolitt i været. Er det noen som har en sånn historie på lur?? Please..
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Så gikk de en tur på bryggen, der så de en fiskestim! (kaste smågodt fisker) Og langt ute på havet satt en fisker i en (lakris)båt =) I dyreparken hørte de mange jungelvræl (men mulig disse er litt for salte da) Mange (seig)damer og (seig)menn er ute på tur.. Sånn liksom?? Har ikke vært med på dette før =P Hørtes litt morsomt ut =) Hjelp til da jenter med mer fantasi enn meg! =)
Prinsesse Brødhue Skrevet 17. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2009 Ja noe sånt er det jeg tenker på!! Tusen takk!! Men jeg tenkte å bruke den i et utdrikningslag.. Jeg trenger en voksenversjon.. !! c",) HI
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Haha! Det sa du ikke noe om! =P Hva har du tenkt å "kaste ut" da?? Shotts?? Så gøy! Elsker sånt!=)
Prinsesse Brødhue Skrevet 17. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2009 Ja ikke sant!! Sånne ting er kjempegøy men jeg finnes jo ikke kreativ.. Derfor jeg søker hjelp her.. Tenkte å kaste ut sjokolade, sexy undertøy osv.( alstå ting som fysisk kan sendes rundt) men det må jo ha en historie. Uten å bli for dyr. c",)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Er litt verre når det er voksne folk man skal gjøre sånt til =P unger bryr seg ikke så mye om historieforløpet, så lenge de får godteri.. "Midt på gulvet lå en trang mannebokser.. Og se hva jeg fant under senga, en D(s)ametruse (hahaha)." Men kanskje det kan være en avslutning.. At du tar en raid gjennom et hus til noen, finner diverse såper, hjertesjokolader, kjærlighetsbrev.. Aner ikke jeg altså, var litt vanskelig.. Vært morsommere å planlegge om vi hadde vært flere med flere ideer. Så går det an å "koble sammen" litt historier=)
Prinsesse Brødhue Skrevet 17. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2009 Takker for mange gode forslag mamman til iris!! . Skal sette meg ned å prøve å lage en historie. Kanskje noen kveldsdibere kan hjelpe meg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå