Ranni Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Er det OK å ta med vogn inn? God plass, vennlig innstilt til barn? I det hele tatt: er det en god ide å møtes der når jeg og lillegutt på 5 mnd skal møte min sjef og hennes 7 mnd gamle sønn til lunsj?
Månestråle75 Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Hei! Ja, jeg har vært på Posthallen et par ganger. Før var det helt OK å ta med barnevogna inn, men sist jeg var der ble vi bedt om å sette igjen understellet ute (i bakgården), men vi fikk ta med vognbagene inn - mot at vi lovte å sette de slik at det ikke stod i veien for de. Ellers er det OK med babyer der. Husker ikke i farta om de har barnestoler, men jeg tror de har det. Inne på handicaptoalettet rett ved disken, har de vegghengt stellebord, så stellemuligheter har de ) Min konklusjon er at det er helt OK å ha med seg babyer der :-) God fornøyelse!
Gjest Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Ja..de er helt greie i forhold til å ta med baby.Jeg har bare sitti ute når jeg har vært der da, men det gikk fint hvertfall. De kunne ikke varme barnemat(hadde visstnok ikke micro) så mini spiste kald middag...Barnestoler har de forresten. Ellers syns jeg det er litt "stivt" der for min del, så ikke min favoritt.
Squirrel79 Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Vi var der når mini var ca. 4-5 måneder gammel, og fikk ta med vogna inn. Det var riktignok veldig stille der da. Det var også et annet par der med vogn samtidig. Det var helt greit å ta med barn dit. Vi satt i sofadelen, slik at mini kunne ligge på sofaen mens vi spiste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå