Gå til innhold

Lilleput Reiser AS - elendig service

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler som har negativ erfaring med Lilleput reiser? Jeg er ganske opprørt etter samtale med deres kundesenter i dag. Vi skal snart reise med de og hadde en del spørsmål rundt reise med små barn. Jeg har aldri opplevd maken til kundebehandling. Ingen forståelse og frekke tilsvar fra en dame som tydeligvis hadde stått opp med det gale benet. Men lurer på om det var noe med kjemien mellom oss eller om det er fler som har opplevd tilsvarende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt god erfaring med de på kontoret. Men jeg reiser ALDRI med de igjen pga en av guidene deres som var av det samme kaliber som du opplevde idag. Satt og skrøyt på infomøte over alle de billige kopiene av merkeklær man kunne kjøpe på tyrkia-turen, og hun virket generelt mest opptatt av å ta seg ut på møtet med sitt ihjelblekede hår og de merkeklærne hun nok hadde kjøpt selv i tyrkia.

Vi hadde et forholdsvis enkelt spørsmål på infomøtet, greit at svaret var nei, men hun ble helt fra seg over at vi var så frekke at vi stilte spørsmål rundt reisen, hylte og skrek og når vi gikk hørte vi at hun kom med en frekk kommentar om oss til neste gjest i køen. Resten av turen rett og slett overså hun oss. Aldri sett på maken til oppførsel. Vi reiser aldri med Lilleput igjen etter det:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...