Molait Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Tror faktisk det går greit nå. Det har jeg forsåvidt trodd alle svangerskapene mine. Uansett er det nå bekymringstiden kommer for min del. Alltid kommet meg til 2 tri jeg. De hellige 12 uker kan man få billig av meg. Uansett, rart å ha kommet så langt. Tiden går i grunn ganske fort. Må vel fortelle snart og. Blitt ganske stor:) Bare vegrer meg for gikk så galt sist og vet det vil være delt glede denne gangen. Både de som mener man ikke burde prøvd igjen og de som egentlig vil glede seg men ikke tør. Vil og tyne lengst mulig pga gutten på 11. Han tok det veldig hardt når vi mistet de to i mars. Selv har jeg merkelig nok ingen trang til å fortelle... argh o store lykkelig tid-kom til meg!
gullegget Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Skjønner at det ikke er lett for deg. Men det er jo høyere risiko med to i magen, enn med en. Håper du klarer å senke skuldrene å glede deg snart. Men jeg syntes du skal si det til ungene. Hva om du skulle miste, ungene vil jo merke på dere at noe er galt. Da må dere si det! Nå vet ikke jeg hvorfor du mistet sist. Du har fått to flotte barn, så du kan bære fram barn. Fortell det til ungene og gled dere sammen! Og snakk sammen om hva dere tenker og føler. Er du mye redd, ville jeg snakket med lege og jordmor om det. Kanskje du kan få ekstra ul og kontroller. Ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå