♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Hva spiser dere til frokost? Jeg spiser et klibrød med salami (o g karbohydrater) og rå løk oppå (digger løk hehe) Hørtes dette greit ut til frokost? og drikker dere skummetmelk eller ikke melk i det hele tatt. ha en fiiiiiiiiiiiin dag:-)
chill+enda en til Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Ingen melk! Her går det i vann, te eller kaffe. Til frokost (eller rettere sagt brunch) spiser jeg f.eks. isbergsalat, agurk og paprika. Oppå dette har jeg stekt kylling med tandoorikrydder og creme fraiche. Jeg pleier også å lage "Ziggylapper" av egg, ost og cottage cheese. Godt alternativ til skiver. Disse spiser jeg helst med meierismør og hvitost på. Gjerne med agurk eller paprika :-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Før jeg le gravid gikk jeg på ketolyse og frokosten min besto ofte av salat av ulike slag, omeleg av ulike slag eller klibrød med godt pålegg. Jeg bakte også ketolysebrødet eller frokostmuffins.. Melk bør du holde deg unna..
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 17. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2009 Hva er ziggylapper?? det hørtes veeeeldih godt ut med smør og hvitost. Hvordan meierismør og hvor mange spiser du da`?
Verdens tøffeste mamma Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 se på www.lavkarbo.no. Er mange mange gode oppskrifter der..:-)
chill+enda en til Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Her er den oppskriften jeg pleier å bruke: http://lavkarbo.blogg.no/1200064553_11jan2008.html Som en av de andre her skriver, så er lavkarbo.no et veldig bra forum. Mange kunnskapsrike lavkarbo-mennesker, med gode oppskrifter på lager :-) Lykke til!
Holly❄️ Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 melk bør du holde deg unna, og løken må du være forsiktig med... det er 5,7 g karbohydrater per 100 gram, og siden grensen er på 15 g hver dag, så bruker man opp veldig mye av dagsdosen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå