Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN TIL TERMIN I DAG 17 SEPT...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 dager igjen=) har hatt en del murringer og småen er blitt roligere så kanskje det skjer noe snart... krysser alt som krysses kan.. også sender eg litt fødestøv og lykke til til alle som nærmer seg slutten=D

Skrevet

35 dager igjen. idag blir jeg ferdig med å legge babytøy i kommoden , gjort klar babyseng og skal pakke fødebag! Da er det bare å vente♥

Skrevet

23 dager igjen, og kjenner egentlig ganske lite. Litt svake mensmurringer er det eneste...

Skrevet

28 dager til termin. I natt hadde jeg en følelse som jeg kjente igjen fra forrige fødsel, så blir ikke overrasket om noe skjer i nærmeste fremtid. Gutten var allerede 3100 g. Og jeg som ikke har født større barn enn 3000 g( har 3 barn fra før)!!!!

Skrevet

18 dager igjenn å tiden har stoppet opp føles det som

Skrevet

65 dager. dagene går egentlig ganske fort selv om det føles som det er mange år siden positiv test..

Skrevet

40 dager igjen;-)!!!

fikk status "høygravid" i dag;-)

Skrevet

21 dager, og i morgen regnes jeg som FØDEKLAR!!! :-))))))))) Og gjett om jeg er klar;-)

Skrevet

5 dager... har så lyst til at det skal skje noe snart!!!!!

Skrevet

7 dager, og nå føler jeg meg endelig klar!!! Bare en uke, det er helt vilt!

Skrevet

4 dager igjen!! Vart strippet på tirsdag, har 2-3 cm opning og en kraftig kynner/rie i ny og ne... Spennende...

Skrevet

13 dager igjen nå og vi er super klare til å ta imot lillegutt.

Skrevet

15 dager....skikkelig nedpress, vondt i korsryggen og mensmurringer....håper det er et liiiite tegn på noe hvertfall:)

Skrevet

31 dager igjen her og forts så mye som ikke er klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...