Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 hei.. jeg fødte for over 10 mnd siden.. nå har blitt kjempe øm der jeg ble klippet.. klør litt og er hoven... noen som har hatt det slik? forferdelig ubehagelig.. kansje jeg bør ta meg en tur til legen...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 har ei venninne som var veldig plaget med at stingene gikk opp, og da klødde det visst noe forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Jeg følte at jeg var hoven lenge etter sistemann ble født. Og hvis jeg satt i huk kjentes det ut som det kunne revne. Men på undersøkelse fikk jeg beskjed om at det ville gå over og det gjorde det også. Men du kan jo gå til legen og sjekke. (jeg hadde det slik sikkert opptil ett år etter han ble født) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 takk for svar:) det som er rart er at jeg egentlig har vært fin siden 3 mnd etter fødselen og nå er det blitt slik... syntes det er litt merkelig... tenkte først at det kinne være sopp.. så har brukt canesten, men funket ikke... huff.. hater å gå til gynikologen, men er vel det jeg må gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå