seigdamererbest Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 De ullfrotte med vindstoff...er det noen som har erfaring med de? Er de god til en på 1 år? Er de myke og sitter bra slik at hun kan bruke hånden?
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Tror jeg kjøpte de da gutten vår var ca 1 år. De sitter godt om du har rett størrelse, så ta med barnet og prøv:)
Gjest mphs Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Har brukt de i 3 år til eldste og 1 år til yngste så langt. Veldig gode og kommer til å fortsette med de. Lett å ta på. Men de er ikke vantette så bruker andre votter når det er vått ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå