Gå til innhold

Er så vanvittig kvalm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å bli kvalm mot slutten? Jeg var ikke kvalm i starten å har ikke vært det i det hele tatt... men nå... Startet i går, som ett teppe bare kom over meg, nå er jeg faktisk så kvalm at jeg ikke klarer å sove, er ekkelt å legge seg ned. Som om jeg har hatt 20 kopper kaffe eller noe... Noen tips? Erfaringer? Blir gal her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars deg:( I foerste trimester da jeg var skikelig kvalm hele tiden hjalp det aa spise knekke broed med ost og te til, ganske toert men det funket. Ellers har de paa apoteket slike armbaand som har trykkpunkter som er heeeeeelt super, de kan brukes baade mot reisesyke og svangerskapskvalme. Jeg hadde ikke saa mye tro paa de men da vi skulle paa lang biltur bestemte jeg meg for aa proeve og jeg kunne til og med lese kart mens vi kjoerte og jeg pleier aa bli kvalm av aa se rett fram mens vi kjoerer rett fram. Saa disse anbefaler jeg paa det sterkeste. Ellers kan det jo vaere andre grunner til at du er kvalm, feks ubalanse i kroppen og da er det bra aa drikke en blanding av farris og eplemost som gir det baade minneraler, fruktsukker og veske...

God bedring:)

Skrevet

har hørt at en skal være litt obs på voldsom kvalme i slutten av svangerskapet... husker ikke helt hva det var for... kanskje spørre legen din om det?

god bedring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...