Gå til innhold

Mai -10 bruder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi mange som skal gifte oss i Mai neste år da? Hvor langt har dere kommet i planleggingen? :)

Ska selv gifte oss 29. mai:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke helt i mai, jeg skal gifte meg 5 juni så det er 1 uke etter deg :-)

spennende tider

Skrevet

kirken og lokalet er booket, har funnet frem til hvilke cateringfirma vi skal ha og hvilke meny. kjolen er kjøpt inn og jeg har funnet ut hvordan jeg sånn ca skal pynte.

Skrevet

Hei bruder :)

Vi skal gifte oss 15.mai. Har bestilt kirke, lokale, fotograf og kjøpt kjole. Ikke gjort så mer enn det.

Skrevet

Så dere er godt i gang altså! :) Godt og høre at det ikke bare er meg! :P Har bestilt lokale, dj,gjesteliste, satt opp meny/ funnet cateringfirma, booket kirke, og trur vi har fått på plass en del av pynten. Og jeg troooor jeg har funnet kjolen! :P når sender dere ut innbydelser? hvor mange blir dere?

Skrevet

Vi skal også gifte oss 29.mai =) Her er kirke, lokale og fotograf i boks, og idag fant jeg også brudekjole!!

Bestilling av maten kan ikke gjøres før etter nyttår, men så sant de som vi vil bestille av er ledige, så er det også i boks!

Driver og tenker på farger jeg vil dekorere i og hvordan jeg skal gjøre det..så det er det som opptar meg mest for tida! =)

Skrevet

gjestelisten er også klar, det samme er overnattingen til alle de tilreisende (30 stk), kommer til å sende ut innbydelsen allerede i begynnelsen av februar pga at de må reise ditt. Har også begynt så smått å handle inn pynten.

Skrevet

Oj.. har du allerede begynt å handlet pynt?? Sååå langt har ikke jeg kommet! ;) Tenker også på å sende ut innbydelsene i februar.. Har mange i familien fra andre siden på landet, så er greit at de får litt tid på seg:) Hvilke fargetemaer har dere tenkt på? og hva pynter dere me? Vi tenker litt på å ha mørk rødt! :)

Skrevet

kommer trolig til å gå i hvit og med innslag av limegrønn, resten må jeg vente å se hva jeg kommet til å bruke med tanke på buketten

Skrevet

Limegrønt er fint til bryllup ja:)

Hva har dere på menyen, om dere har kommet så langt da!

Skrevet

Vi går trolig for blomkålsuppe til forrett og reinsdyrsteik til hovedrett, disse to rettene kjøper vi fra et cateringfirma, desserten skal vi lage selv og da blir det dronning maud fromasj, noe som er typisk for der som jeg kommer fra. Grunnen for at vi har valgt reinsdyr er at det er vilt, noe som er vanlig ifra hans hjemmplass, så da har vi innslag ifra begge landsdeler.

Skrevet

Virker som de fleste er godt i gang med planleggingen ja...

Jeg var på scrapbookmesse i går og fikk kjøpt det meste jeg trenger til innbydelsene, så nå er det bare å sette i gang :) Vil jo ta litt tid, så er greit å begynne tidlig.

Er det forresten mange av dere som er gravide? Eller har de fleste små barn?

Vi har en liten gutt som er 4 mnd i dag :) Har planer om at han skal være brudesvenn på den store dagn :)

Skrevet

vi har 2 jenter som skal være brudepiker den minste er da 16 mnd og eldste er 8 år, kan også være at nevøen vår skal være med han er også 16 mnd.

Vi skal ha bryllupet på en litt spesielle plass som de fleste må reise til så vi kommer kanskje til å lage innbydelsene som en salgs reisebrev på dvd, imens de viktige dataene får de skriftelig på coveret. vi vil ha litt utradisjonele ting he he

Skrevet

Vi planlegger også å gifte oss 29.mai. Foreløpig har vi ikke kommet så langt. Vi har 2 lokaler som vi skal se nærmere på. Så må vi booke enten byfogden eller sosialhumanistene til vielsen. Kokken er allerede booket og gjestelisten så godt som klar. Vi har valgt ørret til hovedretten. Jeg har avtalt med kokken at han skal komme med forslag til forrett og dessert.

Har såvidt kikket på kjoler og har funnet noen som jeg liker, men har ikke prøvd noe ennå. Skal få med meg forloveren min ut på en prøverunde når hun er hjemom i høstferien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...