Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Som hadde masse vinterklær etter gutten sin å selge!! sko og!!! ho sparte meg for flerfoldige tusen der, og det kommer godt med i en ellers fryktelig trang økonomisk hverdag!!! Og vi har fått arve mye før og det er gode venner å ha det!!!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Så flott Bare ett lite råd ,barn skal ilkke arve sko (de kan arve feks pensko som er brukt bare et par ganger ,men ikke sko som er bruk daglig)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Fordi skoen tar form etter foten etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Ja arvete sko skal man IKKE la gå i arv,det er fy-fy!! Det kan gjøre skade på det neste barnet sine føtter!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 arvede sko er nå bedre enn ingen sko i det hele tatt!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Så flott ) Dette med sko: Daniel har arva sko fra nabogutten på 4år. Jeg tenker de skoene skal få være reservesko i bhg og her hjemme - mens han har andre par sko/støvler/vintersko som jeg kjøper som blir de skoene han bruker til hverdags. Jeg slipper å kjøpe to par sko iallefall )
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Hei, HI her Vet dette om sko, men dette er sko som ble kjøpt i feil størrelse, og ergo er brukt et par ganger, og det ser jeg ikke heftet med
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 At arvede sko er "farlig" for barnets føtter er det faktisk delte meninger om! Alle helsesøstre jeg har snakket med sier at vinterstøvler og pensko kan man trygt arve, dette fordi at finsko ikke blir brukt så mye og ang vintersko så har barn gjerne tykke sokker osv i og dermed blir ikke skoen like nedtrykt inni som vanlige sko. Joggesko og sandaler er derimot sko som brukes ofte, enten av bare føtter eller med tynn sokk... Og det er her skoene blir formet av eierens føtter, og slike sko anbefales derfor ikke arvet. Men om man fått ett par sko som kun er brukt få ganger ser jeg ikke noe problem i å bruke dem. Så ta med glede i mot vinterstøvler og, det er en utgift spart det og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå