Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Skrev tidligere at jeg har holdt på med en fyr lenge og det begynnte å bli seriøst, og nå skulle han bort en uke med kompisen sin og det viste seg på et bilde han la ut på facebook at det var en annen dame som tok bilde av ham i sengen på hotellrommet deres, kan se låret. Og det er kun bilder av ham.. Nå er det flere som kommenterer på bildene hans "hvorfor er det ikke bilde av deg og ****(damenavn)" Fy fan,, så kontakter han meg hele tiden og nekter på at han har vært med en annen.. fikk melding nå og han finner på så jævlig mye dårlig, blir bare så dårlig av han ikke kan innrømme det..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Men så dropp hele fyren da!!! Han er jo ikke akkurat så veldig mye å samle på, høres det ut som..nei, hva med å være litt stolt her, og tenke at du fortjener bedre?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Jo jeg har faktisk droppet ham!!! Han kontakter meg enda, "er lei seg fordi jeg ikke vil snakke med ham" og hele pakka..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Flink jente la ham sutre-han kan til det selv..Litt dumt å nekte når bildebevisene ligger på facebook..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Jeg ville ha kjørt han litt, jeg. Ville ha bedt han fortelle hva låret på bildet heter. Han kan jo ikke bortforklare bildet, eller?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Det ville jeg og!! du kan jo alltids gi han en sjanse til å prøve å forklare seg, og om forklaringen virker plausibel, så... Han burde jo også i grunn ha presentert deg for kompisen han dro sammen med.. (Er det ingen bilder av denne kompisen da?? Innrømmer at det høres rart ut... Om de var på ferie sammen så er det jo naturlig at det finnes noen bilder av han også.)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Som jeg skrev tidligere: Han er en player som vil at du skal ta ham tilbake sånn at han kan droppe DEG. Ikke gi ham sjansen til det! Han virker jo ikke helt normal som blånekter sånn til tross for bevisene. Bare overse ham, eller si du har begynt å date en annen mann som faktisk er fornøyd med bare en av gangen. Dustetryne!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 yup, jeg skal gjøre det. Jeg sa til ham igår klart ut at jeg ikke var dum og at det var tydligvis over, og at jeg var svært skuffet over haman men at jeg hadde det bedre enn å være med noen som ikke virker mentalt stabil. Idag så jeg han hadde sletta alle bildene fra ferien på facebook, og skrevet igår kveld at han skulle drikke seg dritings for han var så lei seg.. Lol ha det bra sier jeg bare.. Nå angrer jge ikke å at jeg lot ham betale for alle hotellene, flybilletten min osv.. glad jeg ikke brukte en drit av 1 kr på ham, siden vi bodde langt fra hverandre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå