Gå til innhold

Dere som har vært gift og giftet dere på nytt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det neste bryllupet? Hadde dere hele pakken på nytt?

Jeg har virkelig lyst til å gifte meg på nytt, når tiden er inne for det. Men, jeg synes det er flaut og. Siden jeg da vil være tredve år og gift for annen gang. Ikke akkurat hva jeg tenker er en ønskesituasjon, men sånn er det nå, da. Har lyst til å feire med venner og familie. Og at de skal være med når vi formaliserer forholdet og feirer vår ekteskapsinngåelse. Lyst til å høre andre erfaringer, jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har jo ikke giftet meg en eneste gang (bortsett fra i drømmeland)

men jeg syns virkelig at dere skal gifte dere på akkurat den måten dere selv ønsker! og ikke tenke på at det er for andre gang. for dette her er jo den gangen som skal vare for alltid ;)

og dere skal feire kjærligheten mellom dere. og den fortjener og passe inn i drømmene deres!

har du fridd? skal du fri? har hun fridd?

HVA SKJER?

(jeg og Cherry Coke forventer en invitasjon!)

Skrevet

Knis da. Dere gjør det? Ha ha :-))

Ingen har fridd eller kommer til å gjøre det i aller nærmeste fremtid. Men, vi snakker jo om giftermål. One step at the time vet du:-)

Er jo en drømmer og hun også. Hi hi..

Så får vi se da,hvordan vi skal gjøre dette her:-p

Skrevet

Full pakke første gang. Meget enkelt andre gang.

Andre gang hadde jeg innsett at et lykkelig ekteskap ikke hadde noe med brudekjole, selskap eller antall gaver å gjøre.

Skrevet

Meget enkelt første gang, full pakke andre gang ;-D

Skrevet

For å trøste litt så er jeg 26år og skilt , og har en samboer som maser på å gifte seg den 10.10.10...så dvs at da vil jeg være 27 og gift for 2 gang...jeg også føler det litt flaut, men som andre over her skriver så er det opp til en selv hvordan man vil ha det.

Jeg øsnker det lett og enkelt, for jeg harogså innsett at et lykkelig ekteskap ikke er kjole, blomster osv...

Men min kjære vil ha et svært bryllup med hele sulamitten!

Uansett...det blir vel et kompromiss.

Skrevet

Nei, du kan jo bare gjøre som du og hun vil vel? Er vel ikke flaut det! :) Er jo bare flott når folk feirer slik de ønsker selv, uansett hvilken feiring det måtte være.

Jeg er for ordens skyld bare gift for første gang. Ingen planer om å skille meg og gjøre nummer to.

Men vårt bryllup var "bare" tinghus og middag med forloverne selv om vi var førstegangs. Veldig hyggelig allikevel og vi angrer ikke:)

Skrevet

Jeg vil ha en ordentlig fest og drikke champagne til morgenkvisten. Med familie og gode venner. Rammene rundt vet jeg ikke enda,men jeg blir helt klart litt lykkeligere om den blir feiret slik vi begge ønsker. Glad i gaver og jeg da. Uten at det måles i kroner.

Hadde heller ingen planer om å skille meg heller, men sånn gikk det til. Man har aldri noen garantier, men håper det forblir med 2. gang;)

Skrevet

Hmm, spør meg igjen om et par år, kanskje jeg har noen erfaringer da... Høhøhø. Neida ;)

Koselig at dere snakker om slikt da ;)

Skrevet

DET håper jeg ikke altså, snuppa, ha ha. Nygift og greier:-)

Skrevet

Hehehe, nei ikke jeg heller da, sånn egentlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...