Tøysetipp Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Hvordan var det neste bryllupet? Hadde dere hele pakken på nytt? Jeg har virkelig lyst til å gifte meg på nytt, når tiden er inne for det. Men, jeg synes det er flaut og. Siden jeg da vil være tredve år og gift for annen gang. Ikke akkurat hva jeg tenker er en ønskesituasjon, men sånn er det nå, da. Har lyst til å feire med venner og familie. Og at de skal være med når vi formaliserer forholdet og feirer vår ekteskapsinngåelse. Lyst til å høre andre erfaringer, jeg :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 jeg har jo ikke giftet meg en eneste gang (bortsett fra i drømmeland) men jeg syns virkelig at dere skal gifte dere på akkurat den måten dere selv ønsker! og ikke tenke på at det er for andre gang. for dette her er jo den gangen som skal vare for alltid og dere skal feire kjærligheten mellom dere. og den fortjener og passe inn i drømmene deres! har du fridd? skal du fri? har hun fridd? HVA SKJER? (jeg og Cherry Coke forventer en invitasjon!)
Tøysetipp Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Knis da. Dere gjør det? Ha ha :-)) Ingen har fridd eller kommer til å gjøre det i aller nærmeste fremtid. Men, vi snakker jo om giftermål. One step at the time vet du:-) Er jo en drømmer og hun også. Hi hi.. Så får vi se da,hvordan vi skal gjøre dette her:-p
Vipsenmamma Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Full pakke første gang. Meget enkelt andre gang. Andre gang hadde jeg innsett at et lykkelig ekteskap ikke hadde noe med brudekjole, selskap eller antall gaver å gjøre.
Popsipus Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Meget enkelt første gang, full pakke andre gang ;-D
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 For å trøste litt så er jeg 26år og skilt , og har en samboer som maser på å gifte seg den 10.10.10...så dvs at da vil jeg være 27 og gift for 2 gang...jeg også føler det litt flaut, men som andre over her skriver så er det opp til en selv hvordan man vil ha det. Jeg øsnker det lett og enkelt, for jeg harogså innsett at et lykkelig ekteskap ikke er kjole, blomster osv... Men min kjære vil ha et svært bryllup med hele sulamitten! Uansett...det blir vel et kompromiss.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Nei, du kan jo bare gjøre som du og hun vil vel? Er vel ikke flaut det! Er jo bare flott når folk feirer slik de ønsker selv, uansett hvilken feiring det måtte være. Jeg er for ordens skyld bare gift for første gang. Ingen planer om å skille meg og gjøre nummer to. Men vårt bryllup var "bare" tinghus og middag med forloverne selv om vi var førstegangs. Veldig hyggelig allikevel og vi angrer ikke:)
Tøysetipp Skrevet 17. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2009 Jeg vil ha en ordentlig fest og drikke champagne til morgenkvisten. Med familie og gode venner. Rammene rundt vet jeg ikke enda,men jeg blir helt klart litt lykkeligere om den blir feiret slik vi begge ønsker. Glad i gaver og jeg da. Uten at det måles i kroner. Hadde heller ingen planer om å skille meg heller, men sånn gikk det til. Man har aldri noen garantier, men håper det forblir med 2. gang;)
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Hmm, spør meg igjen om et par år, kanskje jeg har noen erfaringer da... Høhøhø. Neida Koselig at dere snakker om slikt da
Tøysetipp Skrevet 17. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2009 DET håper jeg ikke altså, snuppa, ha ha. Nygift og greier:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. september 2009 #11 Skrevet 17. september 2009 Hehehe, nei ikke jeg heller da, sånn egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå