Endelig mamma!! Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Str. 23 Helt enkel ring i gult gull med en liten diamant innfelt.
Gjest amandine Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Har ikke peiling på str he he litt for stor er nok svaret.. Ellers er den enkel i hvitt gull med 15 små diamanter - en for hvert år vi var forlovet.... Forlovelsesringen er ikke noe særlig i bruk lenger, det er en liten glatt gullring med en diamant jeg fikk av mormor i. Nå skal jeg få den montert sammen med mannens forlovelsesring og begynne å bruke den av og til..
køv25 Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 husker ikke strl.. men ringen er i hvitt gull med en firkant innfelt med diamant inni. går an å sette på flere diamanter etterhvert.. selve ringen er ikke avrundet på kantene, men er firkantet.. nice!
Sånn kan det gå Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Vet ikke om det er sånn str. regnes lenger, men min har en indre diameter på 16 mm. Det er en tradisjonell glatt gullring.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Helt enkel gullring buet innside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå