Gå til innhold

Til dere som har Besafe IZI combi... Noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammelt var barnet ditt da dere begynte å bruke det? Ser det kan brukes fra 0-18 kg bakovervendt. Dvs at det egentlig kan brukes til nyfødte også?? Men er det ikke veldig bratt i ryggen?

Fornøyd eller ikke? Vurderer nemlig dette til lille sprell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den til min gutt, men jeg kan ikke tenke meg at en nyfødt vil få det særlig komfertabelt i den stolen. Barnet som skal sitte der bør jo kunne holde opp hodet selv, slik jeg ser det, samt at det blir for bratt i ryggen.

Skrevet

Begynte å bruke den når babystolen ble for liten, husker ikke helt hvor gammel han var.

Skrevet

Tassen er blitt 10 uker nå, men har jo ikke helt kontroll på hodet sitt ennå da. Så kan tenkt meg at det blir for slitsomt for han å sitte i et sånt sete ennå.

Skrevet

Det er godkjent fra nyfødt, men tror ikke babyen vil sitte noe behagelig i den. Vi har en stor og sterk gutt og han tok i bruk setet når han var litt over 6 mnd og nesten 9 kg. Da satt han ganske fint i det.

Skrevet

Vi har nettopp kjøt Besafe og minstemann er 7mnd, setet anbefales ikke før babyen kan sitte selv.

Skrevet

De bør kunne sitte oppreist helt selv, og være minst 6 mnd, sa de i butikken da vi kjøpte setet.

Har lest dette flere steder på nett også.

Det er et veldig bratt sete.

Skrevet

godkjent fra 0 kilo, men anbefales ikke før 6 mnd nei.. mye rart som er godkjent.. kan jo sette en 3 mnd gammela baby fremovervendt også hvis den er 9 kilo..

Skrevet

Begge mine har vært 8 mnd.

Da sitter de i hvertfall veldig godt og har vært kjempefornøyde i bilen.

Veldig fornøyd. (Og det setet er ikke brattere i ryggen enn f.eks Acta graco-bilsetet (0-13 kg) vi brukte som babysete.

Skrevet

Det første babysetet er fase 0 sete og Besafe izi combi 0-18 kg er fase 1 stol.

Det skal ikke brukes til nyfødte. Men som stol nr.2

Skrevet

Vi brukte det fra mini var ca 8-9 mnd'er gml.

Ville absolutt ikke brukt det før.

Anbefaler også Britax Multi-tech som sete nr 2 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...