mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Hvor i magen kjenner dere liv ? Og hvordan vil dere beskrive det?
ladylennie Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Det er helt nederst i magen, på kanten av truser eller lave hipster bukser. Det kan være i midten eller på den ene side eller den andre. Vanskelig å beskrive men for meg kjennes det bare som om det er noe inni som lever og beveger seg. Dette med bobler som sprekker eller sommerfugler har jeg aldri opplevd. Kjenner små dunker og stryker. Jeg kjenner det mest når jeg ligger rolig i sengen eller på sofaen. Også når jeg har spist og sitter med litt trange bukser. Med førstemann kjente jeg ingen ting til lenge etter ultralyd i uke 18. Jordmoren prøvde å få meg til å følge med når babyen sparket under UL undersøkelsen og spurte om jeg kjente noe da og etter det klarte jeg å kjenne det igjen. Denne gang har jeg kjent det siden uke 15-16. Jeg trodde ikke det var mulig med det er virkelig.
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Jeg "identifiserte" liv for første gang da jeg var 17+2 - hadde da kjent det en stund uten å skjønne hva det var, hehe. Jeg kjente heller ikke disse sommerfuglene eller boblene, jeg kjente dytting fra inni magen. Jeg kjente det mellom navlen og skambenet, og kunne se det på utsiden allerede da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå