Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Jeg liker minst mie digre føtter. Er 160 og bruker 39 isko. Skulle ønske jeg brukte 37.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Beina, eller overgangen fra lår til legger, hvor rart det enn høres ut. Tror det må være noe feil med knærne mine, fordi jeg kan vri de på en måte som gjør at det ser helt merkelig ut. Tror ikke mange andre legger merke til det, men jeg ser det godt. Er litt kalvbeint på en måte. Har heller ikke slanke tynne ben, men sånn typiske fotballbein, også er jeg en kort person (160). Har litt ridelår også, som ikke nytter å få bort ved trening. Får skikkelige kraftige muskler når jeg trener beina. Hadde jeg hatt slanke ben, så hadde det kanskje sett bedre ut. Hahaha, det hørtes helt sykt ut, men det er sånn jeg oppfatter beina mine. Så jeg må enten fremheve bare legger, eller bare lår. Går jeg med kort shorts eller miniskjørt uten støvletter, ser det rett og slett ikke bra ut. Dette er min oppfatning da
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Magen. Etter siste fødsel er den liksom flat, men likevel valkete. Som en stor firkant om dere forstår?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Etter en god del amming må jeg nok si: Puppene.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Liker kroppen min, men ikke det ekstra fettet som har sniki seg på rundt omkring:) Fordelen er at det kan jeg enkelt gjøre noe med!
Gjest Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Mine små føtter, jeg må kjøpe barnesko og tennene mine som har så elendig emalje at jeg får hull bare jeg lukter på en sjokoladebit.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Hidrosadenitten. Hadde den vært borte, så hadde jeg ikke sagt noe. Det er ikke urent, men jammen føles det slik. Og så blir det så store og stygge lilla merker når de først går bort........
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Magen min, hadde den vært flat skulle jeg ha vært overlykkelig. :-S
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 Hengepupper i en alder av 20. Og slike "valker/celulitter" på baksiden av lårene. Hvordan får man bort de forresten??
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #13 Skrevet 16. september 2009 hengemagen... etter det puppene... så kommer strekkmerkene...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #14 Skrevet 16. september 2009 kuler på hver side av fotene ved stortåa. de er groteske :-/
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #15 Skrevet 17. september 2009 Magen...den blir nok aldri fin igjen.. På en andreplass komme puppene. De var fine før barna brukte dem i over ett år hver, he he:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #16 Skrevet 17. september 2009 Magen!!! Den er diiiiiiger!!! Men så veier jeg over 10 kg også, da, så jeg kan sikkert slenge på bena, underhaken, valkene på ryggen, også! Men jeg er snill og grei, da! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #18 Skrevet 17. september 2009 Magen og lårene. Liker puppene.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #19 Skrevet 17. september 2009 MAGEN etter fødsel.. ser stadig vekk gravid ut..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #21 Skrevet 17. september 2009 Synes puppene mine er for store. Men liker minst føttene mine. Liker egentlig ikke noen sine føtter, det er det styggeste på et menneske. Men babyføtter er søte. Ellers er jeg ikke fornøyd med det ekstra fettet som ligger på magen, overarmene og onder armene
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 17. september 2009 #22 Skrevet 17. september 2009 Magen og sideflesket! Jobber med saken...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #23 Skrevet 17. september 2009 Godt å høre at det ikke bare er meg som fortsatt ser gravid ut! Datteren min er snart 8 måneder, og det ser ut som om jeg er fem måneder på vei med en ny baby, ehhe. Det er jeg jo da IKKE. Ufsj. Så er jeg ikke så fornøyd med valkene på ryggen og heller ikke cellulittene på rompa. De på lårene har jeg vent meg til, men rompa.. Uff.!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #24 Skrevet 17. september 2009 Hmmm jeg tror jeg sparer meg for den lange smørbrødlista og korter den ned til å rett ogg slett si de kroppsdelene som de ekstra kiloene har lagt seg!!! Æsj, jobber med saken, men av en aller annen idiotisk grunn går kiloene myyye lettere på enn av... rart det der....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #25 Skrevet 17. september 2009 Magen min er like fin som før jeg fikk 2 barn, så den er jeg veldig fornøyd med. Puppene er jeg også fornøyd med, hvertfall så lenge jeg har bh på Leggene mine er litt kraftige, men det gjør meg ingenting. Er egentlig fornøyd med det meste slik det er, skal jeg pirke på noe må det være nesen, at den kunne være litt smalere, den er ikke stor men litt bred i forhold til ansiktet mitt. Jeg har ganske brede hofter også, men jeg liker det godt selv om det ikke er idealet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå