Gå til innhold

Hva synes dere om Abel Amadeus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror dessverre ikke det. Ingen av navnene faktisk.

Skrevet

Abel er veldig fint, tenkte på det navnet jeg også, men det ble et annet og da vurderte jeg faktisk og sette Amadeus bak, men det ble ikke det.

Skrevet

Ser du for deg at dere skal si begge navnene?? Veeeldig tungt og overpretansiøst synes jeg :-) Ikke pent engang, engentlig.

Skrevet

Abel slapp en kabel.

Amadeus er en jåle.

Skrevet

Høres ut som en sirkushest eller noe... Sorry...

Skrevet

Beklager, liker det ikke i det hele tatt. Høres ut som noe en viss prinsesse og hennes gemal kunne funnet på å kalle sønnen sin...

Skrevet

jeg liker litt spesielle navn jeg da så jeg syntes det var fint. Samtidig er det greit med korte enkle navn. Uansett så kommer jo sikkert bare et av navnene til å bli brukt. Jeg ville valgt et av de! :)

Skrevet

Morsomt!

Og det er ikke positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...