Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Nei, tror dessverre ikke det. Ingen av navnene faktisk.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Abel er veldig fint, tenkte på det navnet jeg også, men det ble et annet og da vurderte jeg faktisk og sette Amadeus bak, men det ble ikke det.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Ser du for deg at dere skal si begge navnene?? Veeeldig tungt og overpretansiøst synes jeg :-) Ikke pent engang, engentlig.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Abel slapp en kabel. Amadeus er en jåle.
Gjest ->>- Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Abel er flott, Amadeus er overkill.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 Høres ut som en sirkushest eller noe... Sorry...
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 17. september 2009 #12 Skrevet 17. september 2009 Beklager, liker det ikke i det hele tatt. Høres ut som noe en viss prinsesse og hennes gemal kunne funnet på å kalle sønnen sin...
Trillet Skrevet 17. september 2009 #13 Skrevet 17. september 2009 jeg liker litt spesielle navn jeg da så jeg syntes det var fint. Samtidig er det greit med korte enkle navn. Uansett så kommer jo sikkert bare et av navnene til å bli brukt. Jeg ville valgt et av de!
Patetica fåkksi Skrevet 17. september 2009 #14 Skrevet 17. september 2009 Morsomt! Og det er ikke positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå