Gå til innhold

Tilbud på vintersko til barn noe sted nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Bærum :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes jeg så noe fra Skoringen... bor ikke i Bærum, men det er vel landsdekkende:)

Skrevet

Så det, men vil helst ikke ha skofus sko... de fra viking var bare store str!

Skrevet

aner ikke hvileke butikker som er i bærum, men jeg har kjøpt viking goretex til vesla på xxl i dag, 599 kr :) Du kan se de på www.xxl.no

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

http://www.skoringen.no/

De har iallefall butikker rundt om i Norge..

Jeg skal kjøpte viking goretex sko til datteren min i morgen, fikk reklame i posten i dag og der sto det at de hadde fra 21-30:)

Lurt å gjøre sko kupp på salg!!

goretex e jo generellt veldig dyrt...

Skrevet

de viking skoene stod vel at det var førpris 899,- og når jeg så på hjemmesiden var disse skoene bare til større barn. har de tilbud på andre viking goretex og???

Skrevet

ja stemmer at før pris var 899 så koster de nå 599...

men jeg kan egentlig ikke svare på det, for jeg så annonsen i avisen i dag..og der sto det at det skulle være forsjellige str!!!

Men det kan kansje variere fra butikk til butikk da?

Hm...håper virkelig at de ikke bare har store str i den butikken jeg skal til i morgen...hvis ikke for jeg kjøpe de på xxl...er det samme type viking på xxl som de på skoringen vet du det?:)

Skrevet

tror ikke det er de samme... her er link til xxl

http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=86497

syns de er veldig fine da!! Og er jo samme pris.. er så mange typer sko, blir jo forvirra av mindre!!!

hviken skoring skal du på da? :)

Skrevet

På amfi kjøpesenter her i Stavanger..

Jeg har heller ikke peiling på hva som er hva..vet bare hva viking goretex er jeg hehe...men de på xxl til samme pris må jo være noe av det samme tenker jeg ..siden det er samme pris..

For se hva jeg finner i morgen..:)

Skrevet

På andre siden av landet du da, da hjelper det ikke å si fra om str, he he! Lykke til :) Sko er vanskelig!!

Skrevet

Å de rosa var fine..de likte jeg:)

Skrevet

Ja sko er det værste..og jeg kjøper alltid feil str..slår aldri feil...

Men jeg skal tegne av foten hennes i morgen tidlig så jeg slipper å bytte!!!

Skrevet

jeg har kjøpt de rosa, og syns de var enda finere i virkeligheten. Syns de på skobutikken (var innom skoringen etterpå) såg litt rare ut, ikke noe mønster, og hele tuppen er dekket av "skosåle". Men kan godt være at de er mer slitesterke på tuppen siden de er ekstra polstret :)

Skrevet

Lurt å tegne av foten ja!

Skulle hatt såler i alle str, bare sjekket hvilken som passet best og tatt m i butikken, hadde vært noe! Greit å slippe to barn i skobutikk =)

Skrevet

Skoringen har barnas dager nå, og da har de vintersko på tilbud, er landsdekkende

Skrevet

coop obs har gortex på salg nå til 499.

de er faktisk veldig fine.fåes i rød og sort,etter som jeg kunne se inne på ukens tilbudsavis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...