solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Fikk vondt i går ettermiddag og fant ut at dette mptte være noe urinveisinfeksjon. Fikk bekreftet dette ved å snakke med ei på jobb som akkurat har hatt blærekatar og når jeg rindte legen etterpå for å bestille time. Skal dit i morgen tidlig, men det er såpass vondt i dag og blir bare verre og verre og nå i kveld ser jeg at jeg har tynn rosa farge på papiret når jeg tørker meg etter å ha tissa. Er dette farlig??? Eller bare en del av urinveisinfeksjonen??? Blir litt engstelig av dette jeg......
Mille** Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Det er ikke uvanlig ved urinveisinfeksjon. Drikk MYE, gjerne sure ting, og ta paracet. God bedring!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Ok, takk, ble veldig letta nå=) Tar allerede Paracet og det hjelper noe, men ikke veldig mye! Får finne meg litt appelsinjuice, det er jo surt!! Og vann..... Tusen takk=))))
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 nei, ta heller en mugge med vann og del opp en sitron og ha i den. drikk m a s s e....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 Har ikke sitron!!!!!! Må jo drikke litt nå, har funnet juice, kan jeg ikke drikke det????? Kan heller kjøpe sitron i morgen, men håper jeg får noe med. av legen for dette også, for jeg orker ikke jobbe med slike smerter i flere dager!!!
sparkebukse Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Juice er bra! Viktigste er drikke mye så man for tisset ut mye og renset opp mest mulig. Vet hvor vondt det er, det er helt forferdelig....Du får nok antibiotika, det hjelper raskt! God bedring!
Sebbelita Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Antibiotika hjelper raskt ja, begynner å hjelpe samme dag du starter kuren synes jeg (3 dagers kur). Drikk masse vann, og appelsinjus. Det renser opp samt gjør det surt. Lykke til, vet hvor j... det er!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2009 Guri, så snille dere er =)) Hjelper meg og fjerner bekymringene mine en sen høst kveld =)) Tusen tusen takk=)) Juice er inntatt (3 dl) og skal prøve å drikke mer før leggetid om ikke lenge! Skal finne urinprøveglass til i morgen og gjøre meg klar for nok en legetur. Håper bare jeg slipper penicilinkur denne gangen også!!! Ble så satt ut og sliten av den forrige og det kan være derfor jeg fikk dette (pga den forrige kuren)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Har du døgnåpent apotek i nærheten av der du bor? En gang jeg fikk UVI ringte jeg bare til legevakten og forklarte symptomer og at jeg hadde hatt UVI før, og da faxa de resept over til døgnåpent apotek. Det er tross alt ikke bra for nyrene å gå for lenge med infeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå