Gjest Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 To barn i barnesete...hva er det beste kjøpet? Ikke eldre enn 2004 mod. Skal ikke ha kjørt over 100 000... Sett blant annet på Peugeot 307 og Opel zafira, begge 2005 mod..
Gjest Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg holdt på å si "hahaha, optimist" Men dersom du mener 307 er en ekte stasjonsvogn og Opel er en grei bil så har du jo funnet noe allerede da?! Ellers er jo Volvo regnet for å være sikre biler, Toyota er driftsikkert, VW er gode biler, men stasjonsvogn etter dine kriterier inbiller jeg meg kan bli vanskelig. Men slett ikke umulig:) Lykke til med bilhandel!
Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Er 307 veldig liten? Og opel zafira helt ubrukelig? Har hørt at den skal være sikker og helt grei. Vi har ikke tenkt til å bruke masse penger på bil;) Så noe fancy blir det ikke her i gården. Takk for svar.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Vi har en 307 som vi er kjempefornøyd med. Om den er "veldig liten" kommer vel an på hva du sammenligner med, men for oss er den mer enn stor nok. Imponerende stort bagasjerom, f eks i forhold til pappa sin c-klasse merchedes. Vi har bare Matilde da, og derfor bare en bilstol, men hadde ikke vært noe problem med en til baki baksetet.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Vi har Ford mondeo 02modell, ga 149.000.. og er kjempe fornøyde... stor romslig bil, og ikje minst stoooort bagasjerom )
Gjest Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Søsteren min har Peugeot 307, stasjonsvognutgave. Den er himmelsk god å kjøre, men det blir fort litt trangt med tre barneseter baki, men det går :-) Dessuten har hennes mulighet til å sette inn to seter til bakerst, helt genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå