:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 jeg vil bare være sikker på at jeg har forstått dette rett jeg har fått lån som kan omgjøres til stipend. står dette som lån selv før de er blitt utbetalt? altså fra vedtaket om at jeg har fått lånet invilget. det står nemlig at jeg har litt lån og jeg er usikker på om det er fordi jeg skylder penger eller om det er fordi jeg jo får disse pengene i løpet av året. om dere forstår?
Gjest Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg mener å huske at det ikke dukket opp på "mine sider" før jeg faktisk hadde signert gjeldsbrevet, men gjerne før jeg fikk utbetalt noe.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Det står som lån fram til du har bestått eksamen, da blir noko gjort om til stipend, kjem alt an på kor mange studiepoeng du står i. Hugsar ikkje heilt summen som blir gjort om for eg har stryke i nokon fag også har eg endra litt studieplan osv.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2009 det var det jeg håpet på. ellers hadde jeg plutselig hatt en god del lån som jeg ikke hadde regnet med.. hehe ble litt stressa... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå