Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Altså ikke nødvendigvis bli tynnere men mindre slapp.. Tips til mat/treningsform/tabletter/kremer/stimulatorer av noen form? Alle råd som fungerer mottas med takk:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Ja virker det da? Og uten at man blir større pga muskler- Jeg vil nemlig heller ikke øke noe i str.. Ikke så mye som 1 cm engang:p
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Neida, jenter blir ikke større av styrketrening slik gutter blir. Jenter blir bare strammere og fastere. For å bli fast i fisken, få stramme lår og stram rumpe osv, er styrketrening det eneste som virkelig funker.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Jeg trente styrke slik: tung belastning, få repetisjoner, tre serier ( f. eks 8X3) dette gjorde jeg tre ganger i uka, og på fire uker gikk jeg ned bare 1 kg, men 3 buksestr!
Duracella Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Jeg har knekket koden! Du blir strammere og penere med Pilates! Garanterer. Jeg smiler hver gang jeg ser meg selv naken i speilet, og det har jeg ikke gjort de siste fire årene i det hele tatt! Gamle bukser sitter plutselig mye penere på også. Baksiden av medaljen er at øvelsene er litt kompliserte å lære seg, og det er driiit kjedelig. Men jeg har gjort det slavisk hver andre dag i en måneds tid, og kunne ane resultater allerede etter et par uker. Magen spesiellt, den er absolutt flatere. Og så spiser jeg Activia også, slik at magen aldri er stinn og oppblåst lenger. Den forskjellen kan jeg også se i speilet.... Og jeg skal love at hvis du har ryggplager, vil pilates hjelpe for det også. Rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Ok. Da skal jeg prøve styrketrening, Menne. Jeg er helt grønn på slikt. Hva vil tung belastning si? er det utfall man trener? Eller hva.. trenger noen eksempler. Er støttemedlem på et treningsstudio så har tilgang til apparater:)
Duracella Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Ps: Jeg har bare kjøpt en video. Kostet under tre hundre, og jeg sparer masse tid på å kunne trene når som helst jeg har en halvtime ledig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå