Gå til innhold

Dere med McLaren vogn... Litt hjelp? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest de ser så sneddne og greie ut...

Men det er jo tydeligvis endel forskjellige å velge mellom...

Jeg kunne tenke meg en med full liggestilling, og som er lang nok til en 3-åring. Har planer om sydentur neste sommer, da en minstebabyen 1/2 år, og storesøster 3 år. Tar nok da med oss teutonia timmy vognen til nurket, men så trenger vi jo en vogn til storesøster også. Og derfor har jeg tenkt på en mclarenvogn... Den virker så grei å ha liggendes i bilen til korte byturer ol., til bruk både for babyen og storesøster.

Kom med deres erfaringer da! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk vogn!!! Har Maclaren Techno XT (vel, bruker den ikke lenger, minsta er 4) og har vært så utrolig glad i den vogna. Den har vært med på flere lange flyturer, båtturer, bilturer, byturer og gudene vet hva.

Det er en utrolig god vogn. Kjempegod kvalitet og bra komfort for barnet. Den har full liggestilling, er veldig enkel å trille, lett å slå opp/legge sammen osv. Den har også en utrolig god integrert solskjerm.

Go for it:)

Skrevet

Har den med full liggestilling, er storfornøyd, på grensen til virkelig fan. Men den er nok litt liten i lengden til en treåring, men det blir kanskje alle sånne vogner. Prøv ihvertfall med treåringen før du kjøper. Men vogna er helt super.

Skrevet

Takker for hjelpen! Blir jo ikke så mye 3-åringen kommer til å bruke den da, men på sydenturer og ellers på ferieturer kan det være greit å ha en vogn til henne også. Skal ta en tur innom Biteringen i Bergen neste gang jeg er der og teste tror jeg. :-)

Skrevet

Jeg har Maclaren XLR og er kjempefornøyd med den. Den er litt større enn XT'en, men ellers ganske så lik. Full liggestilling. Mulig XLR passer bedre til en 3 åring enn XT? Kanskje du finner en butikk hvor du kan "prøvekjøre" den? :)

Skrevet

Kjempefornøyd med vår XT og ikke noe problem å bruke på treåring. Super vogn!

Skrevet

Jeg har Maclaren MX3, men den blir kanskje litt større enn du tenkte på? Utrolig bra vogn, brettes på midten og legges sammen. Tar ikke så stor plass, men den tar nok likevel større plass enn de mindre trillene. Vesla på 2 1/2 bruker den enda (de få gangene vi bruker vogn).

Skrevet

Nå har ikke jeg McLaren vogn,men svigerinna mi har. Hun hadde sin sønn i den fra han var født. Noe jeg reagerte på, da jeg skulle trille på han en gang, var at den var veldig til å tippe bakover? Baktung liksom..

Jeg vet ikke om det er vanlig? Noen av dere andre McLaren-eiere som har erfaring med dette? syns jo dette er litt skummelt. Kan være det bare var den vogna som var sånn da. Babyen på en uke lå i full liggestilling, og jeg måtte hele tiden holde på vogna for at den ikke skulle tippe bakover liksom..

Menmen!:)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

det er klart at hvis stellevesken henger bak og veier mer enn babyen i vognen, saa kan dette skje. Bruker aldri spesielt stor veske paa den , bruker kurven under.

Jeg bruker xt til min lille paa 19maaneder og noen ganger staar min 3 aaring bakpaa, og det gaar kjempefint. Brukte den ogsaa paa min lille noen ganger da hun var saa liten som 3 maaneder, og hun laa fint og trygt og godt. (vi har ikke spesielle vind og vaerforhold aa ta hensyn til.. men i norge for en baby er den vel ikke spesiell lun)

Skrevet

Det var ikke noen stelleveske bakpå. Jeg skulle trille på babyen for å få ham til å sove ute i hagen til svigersøsteren min.

Ble litt skeptisk til denne vogna selv pga dette... :S

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

uansett.. har aldri opplevd det bortsett fra dersom jeg har hengt handleposer og vesker og andre greier fra haandtakene og tatt ungen ut av vognen foer jeg har tatt posene etc. av. da har den tippet bakover med engang ungen var ute av vognen. :)

vognen er kjempeknall syns jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...